    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie kredyt na auto
    Date: Sun, 03 Apr 2011 13:53:53 +0200

    Simple Man <c...@l...de> writes:

    > Zakup firmowego ubrania też nie ma sensu ekonomicznego, bo na bazarku
    > można kupić garnitur pewnie i za 300 PLN. A to, że jest on podłej
    > jakości i leży na człowieku niczym worek od kartofli jest ekonomicznie
    > bez znaczenie.
    >
    > Na całe szczęście w życiu liczy się nie tylko ekonomia.

    Jasne. Nie chodzilo o to, co sie w zyciu liczy, tylko czy kogos "stac na
    cos". System wartosci kazdej osoby to skomplikowana sprawa, nie jest
    moim celem ocena takiego.

    Samochod, jak dla mnie, ma zupelnie inne zastosowanie niz ubranie, ale
    zdaje sobie sprawe, ze moge tu byc czescia mniejszosci.
    --
    Krzysztof Halasa