  • 1. Data: 2008-08-19 17:43:29
    Temat: gdzie konto z dwoma kartami?
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Witam,
    szukam porady w jakim banku założyć konto z dwoma kartami płatniczymi
    (do wysokości środków).
    Konto ma być RORem na bieżące wydatki dla dwóch osób.
    Najlepiej, żeby i konto i karty były darmowe (lub tanie w utrzymaniu)
    i żeby był w miarę przyzwoity podgląd przez internet (blokady).

    Ing, mBank i Eurobank z różnych powodów odpadają.

  • 2. Data: 2008-08-19 17:48:04
    Temat: Re: gdzie konto z dwoma kartami?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "tompod@"
> [...]
    > i żeby był w miarę przyzwoity podgląd przez internet (blokady).

    > Ing, mBank i Eurobank z różnych powodów odpadają.

    konto na jedną osobę z kartą dodatkową dla drugiej osoby
    tylko jeśli ta druga osoba nie jest rodziną to trzeba pytać o dodatkową
    kartę dla obcej osoby - tego nie przerabiałem (dla córki dają)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-08-19 18:14:41
    Od: "Paweł" <p...@g...peel>

    Moze inteligo ? Ja mam tam konto na współwłasność z bratem.
    Dwie karty, płatne 1,98 miesiecznie (za dwie) poza tym dodatkowych opłat nie
    ma. Dobry podgląd przez internet tylko oprocentowanie marne:(

    Paweł

  • 4. Data: 2008-08-19 18:19:39
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    tompod@ <t...@g...com> wrote:
    > szukam porady w jakim banku założyć konto z dwoma kartami płatniczymi
    > (do wysokości środków).
    > Konto ma być RORem na bieżące wydatki dla dwóch osób.

    > Ing, mBank i Eurobank z różnych powodów odpadają.
    ^^^^^

    Dlaczego? Rachunek wspólny, dwa Elektrony i 0 złotych.
    Do tego za kolejne 0 złotych konta oszczędnościowe
    (nie superwypaśne, ale zawsze) i nieograniczona ilość
    przelewów. Dowolna ilość wypłat z dużej ilości
    bankomatów (co prawda w głębokim terenie może być
    kiepsko z pokryciem) za - znowu 0 złotych.
    Dobry podgląd online i dobre bezpieczeństwo.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 5. Data: 2008-08-19 18:53:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "tompod@" <t...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
[...]

    Moze Multibank?

  • 6. Data: 2008-08-22 20:02:40
    Temat: [OT] Re: gdzie konto z dwoma kartami?
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "tompod@" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Witam,
    > szukam porady w jakim banku założyć konto z dwoma kartami płatniczymi
    /.../

    Chyba miało być "dwiema"?

    k.

  • 7. Data: 2008-09-12 02:15:59