  • 1. Data: 2008-08-19 18:01:25
    Temat: BZWBK & darmowe "konto Benchakera"
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam.
    Czy ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi z tym darmowym prowadzeniem konta,
    które reklamował Leo Benchaker, jeżeli założy się je w danym mieście.
    Dzisiaj przechodziłem koło oddziału BZ WBK i widzę na drzwiach napis, że dla
    mieszkańców miasta teraz konto "wydajesz i zarabiasz" całkowicie za darmo.
    To jest jakaś chwilowa promocja, czy też rzeczywiście jak się to konto
    założy w danym mieście to jest prowadzone za friko?

  • 2. Data: 2008-08-19 18:10:19
    Temat: Re: BZWBK & darmowe "konto Benchakera"
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > To jest jakaś chwilowa promocja, czy też rzeczywiście jak się to konto
    > założy w danym mieście to jest prowadzone za friko?

    jest to promocja ograniczona terytorialnie = konto prowadzone jest
    bezplatnie tylko w wybranych miastach
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-19 20:12:09
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "RobertS" news:g8f2ac$2pvs$1@opal.icpnet.pl

    > jest to promocja ograniczona terytorialnie = konto prowadzone jest
    > bezplatnie tylko w wybranych miastach

    Dwa pytania:
    1. Jeżeli mieszkam w mieście X, w którym nie ma oddziału BZ WBK a zakładam
    konto w mieście Y to czy zwolnienie z opłaty mnie dotyczy czy też nie?
    2. Zwolnienie z opłaty jest stały czy też trwa tylko przez pewien okres
    posiadania konta z BZ WBK?

  • 4. Data: 2008-08-19 20:50:49
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > konto w mieście Y to czy zwolnienie z opłaty mnie dotyczy czy też nie?
    > 2. Zwolnienie z opłaty jest stały czy też trwa tylko przez pewien okres

    również się nad ww. zastanawiałem...najlepiej zapytaj na infolinii lub w
    placówce objętej promocją, ja nie wnikałem, bo według mnie
    oferta nie jest zbyt interesująca...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-08-19 20:59:34
    Od: k...@o...pl

    > również się nad ww. zastanawiałem...najlepiej zapytaj na infolinii lub w
    > placówce objętej promocją, ja nie wnikałem, bo według mnie
    > oferta nie jest zbyt interesująca...
    mi najbardziej nie pasował konfikt z płaceniem kredytówką. Nie
    wiedziałbym czy płacic nie czy to debetową, a tylko w tym drugim
    wypadku dostaje sie ten 1 %..

    oferta nie jest taka zła:
    koszty:
    29zł za karte /dwa lata czyli zaokraglajac 2,50 /miesiac
    plus 1,5 miesiecznie za karte
    przelewy, powiedzmy 4 sztuki, 2 zł

    razem mamy 6 zł

    (wypłaty z obcych bankomatów w tym za granica 2 zł)

    wiec zeby sie zwróciło trzeba wydac kartą 600zł.
    powyżej tej kwoty jestesmy na plusie.
    Jesli ktos duzo płaci debetówką to moze byc to dobra oferta.

  • 6. Data: 2008-08-19 21:12:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

[...]

    ale można mieć i kartę i konto gratis, przelewy tak samo więc po co płacić?
    a płacenie debetówką? nie mam w zwyczaju, po to są karty kredytowe...

    oferta być może ciekawa dla kogoś kto:
    1. lubi ten bank
    2. nie korzysta z kredytówek
    3. lubi się bawić w takie 1% cashbacki
    4. nie przeszkadzają mu opłaty jakie wymieniłes...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-08-20 06:46:53
    Od: k...@o...pl

    On 19 Sie, 23:12, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > ale można mieć i kartę i konto gratis, przelewy tak samo więc po co płacić?
    bo jeśli ktoś wydaje debetówką większe kwoty np. > 1000zł
    miesięcznie, chce miec konto w marmurku choćby dlatego że często
    wpłaca pieniądze a wpłatomatów nie lubi(lub nie ma w pobliżu),
    to wychodzi na plus tak jakby jakiś np. mBank płacił z 5 zł lub
    więcej miesięcznie za to, że posiada się ekonto.

  • 8. Data: 2008-08-20 07:34:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sie, 08:46, k...@o...pl wrote:

> [...]
    >  to wychodzi na plus tak jakby jakiś np. mBank płacił z 5 zł lub
    > więcej miesięcznie za to, że posiada się ekonto.

    W przypadku korzystania z kredytu odnawialnego taki zwrot rowniez
    znaczaco niweluje koszt oprocentowania wykorzystanego limitu.
    Oferta bardzo dobra dla osob nie korzystajacych lub nie mogacych
    korzystac z kart kredytowych, a jesli jeszcze dodatkowo musza zadluzac
    sie w koncie....

    Dziwne, ze nie wykorzystuja w swoich materialach reklamowych
    kalkulacji dla korzystajacych z kredytu odnawialnego na zwyklym koncie
    i koncie z taka karta.

  • 9. Data: 2008-08-20 07:34:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 10. Data: 2008-08-20 08:01:01
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

[...]

    może bank wolałby, aby klienci się nie zorientowali?

    w każdym razie bdb zauważyłeś, jeżeli ktoś korzysta z kredytu w KO (50zł
    prowizja za przyznanie, 16,90%) i wykorzystuje środki przez transakcje
    bezgotówkowe to (w przybliżeniu) koszt kredytu spada mu z 1,41% miesięcznie
    do 0,41%....czyli <5% rocznie (nie brałem pod uwagi prowizji)

    karta kosztuje 29 zł zamiast 25 zł, a wypłata z obcego bankomatu (jak ktoś
    nie lubi szukać własnych) 2 zł zamiast 5 zł

    wniosek:
    konto jest dobre dla tych, którzy mają opcję zwolnienia z opłaty (promocja),
    korzystają z kredytu w KO (głównie w formie płatności bezgotówkowych) i nie
    zawsze szukają własnych bankomatów ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS