  • 1. Data: 2003-09-02 23:04:49
    Temat: to chyba drogo?
    Od: "adm100" <a...@W...pl>

    Witam.
    Przegladalem oferty bankow zagranicznych.
    Jak sadzicie? Czy przelew w USD poprzed wire transfer w trybie normalnym (nie
    expresowym) wynoszacy USD15 to norma?
    Jak tu sie slyszy ze w multibanku przelew wynosi chyba 20PLN to te USD15 na
    nasze to az 60 PLN.
    A mowi sie ze w Polsce wszystko drogie.
    Jakie banki zagraniczne maja tarfy zblizone do mBanku, Multibanku?

    pozdr
    adm

  • 2. Data: 2003-09-03 00:02:14
    Temat: Re: to chyba drogo?
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    adm100 wrote:
    > Witam.
    > Przegladalem oferty bankow zagranicznych.
    > Jak sadzicie? Czy przelew w USD poprzed wire transfer w trybie
    > normalnym (nie expresowym) wynoszacy USD15 to norma?

    O ile się orientuję, w USA raczej nie płaci się przelewami, a czekami,
    albo kartą.
    W związku z tym przelew jako usługa niestandardowa sporo kosztuje :(
    Taki dziwny kraj.

    MichalL

  • 3. Data: 2003-09-03 03:41:05
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <1...@n...onet.pl>, adm100
    @WYTNIJTOinteria.pl says...
> [...]
    > nasze to az 60 PLN.
    > A mowi sie ze w Polsce wszystko drogie.
    > Jakie banki zagraniczne maja tarfy zblizone do mBanku, Multibanku?

    15 USD za FEd wire to norma

    AP

  • 4. Data: 2003-10-16 00:21:09
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <bj3b4v$h8p$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    m...@N...poczta.onet.pl says...

    > O ile się orientuję, w USA raczej nie płaci się przelewami, a czekami,
    > albo kartą.
    > W związku z tym przelew jako usługa niestandardowa sporo kosztuje :(
    > Taki dziwny kraj.

    Generalnie to prawda .... ciekaw jestem co masz na mysli "nie
    expresowy" wire ? Jesli mowimy o Fed Wire to 15USD to mniej wiecej
    standard.

    AP