  • 1. Data: 2011-10-12 05:51:19
    Temat: gdzie Mactercard
    Od: Jan Miś <n...@s...am>

    Witam Wszystkich,
    który bank ma w ofercie Mastercarda z podglądem transakcji online ale
    bez potrzeby posiadania rachunku w banku? Obecnie, od dawna używam MC
    ING ale brak online zaczyna mi przeszkadzać i czas pomyśleć o zmianie.
    Inne kryteria na razie mniej istotne, choć miło by było gdyby karta była
    za free.

    pozdrawiam
    JM

  • 2. Data: 2011-10-12 06:08:48
    Temat: Re: gdzie Mactercard
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    KIS z openfinance.pl - http://openonline.pl/kis/

  • 3. Data: 2011-10-12 08:40:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2011 07:51:19 +0200, Jan Miś napisał(a):
> [...]
    > ING ale brak online zaczyna mi przeszkadzać i czas pomyśleć o zmianie.
    > Inne kryteria na razie mniej istotne, choć miło by było gdyby karta była

    Polbank - co prawda nie widac na biezaco blokad, ale transakcje jak
    najbardziej. Co do darmowosci - smiesznie proste do spelnienia warunki,
    do tego cashback :) Najlepiej brac T-mobile...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2011-10-12 08:44:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jan Miś" <n...@s...am> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > brak online zaczyna mi przeszkadzać i czas pomyśleć o zmianie.
    > Inne kryteria na razie mniej istotne, choć miło by było gdyby karta była

    Nie prościej otworzyć OKO i go nie używać?

  • 5. Data: 2011-10-12 09:34:46
    Od: Jan Miś <n...@s...am>

    W dniu 2011-10-12 10:44, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Jan Miś" <n...@s...am> napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie prościej otworzyć OKO i go nie używać?

    Nie chcę kolejnego konta, konta darmowe mają tą miłą cechę że za chwilę
    już darmowe nie są. Przerabiałem już to z Millenium i Fortisem,
    wcześniej z Inteligo.

  • 6. Data: 2011-10-12 09:40:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jan Miś" <n...@s...am> napisał w wiadomości grup

    > Nie chcę kolejnego konta, konta darmowe mają tą miłą cechę że za chwilę
    > już darmowe nie są. Przerabiałem już to z Millenium i Fortisem, wcześniej
    > z Inteligo.

    Ja wprawdzie mam darmowe OKO od początku istnienia tego typu rachunku, ale
    skoro tak uważasz, to nie ma sprawy. Kluczowe wydaje się to, że nie jest to
    rachunek typu ROR.

  • 7. Data: 2011-10-12 11:11:29
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Paź, 07:51, Jan Miś <n...@s...am> wrote:

    > który bank ma w ofercie Mastercarda z podglądem transakcji online ale
    > bez potrzeby posiadania rachunku w banku?

    Sądziłem, że zazwyczaj nie ma z tym problemu.
    Ja mam tak w Citi
    (czasem są promocje, że karta jest na zawsze za free)

  • 8. Data: 2011-10-12 12:15:37
    Od: Jan Miś <n...@s...am>

    W dniu 2011-10-12 13:11, Krzysiek pisze:

    > Sądziłem, że zazwyczaj nie ma z tym problemu.
    > Ja mam tak w Citi
    > (czasem są promocje, że karta jest na zawsze za free)

    Wiem, że mają KK bez konta, już ją kiedyś miałem i nie chcę do nich wracać.

  • 9. Data: 2011-10-12 18:04:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 12 Oct 2011 07:51:19 +0200, Jan Miś <n...@s...am> wrote:

    >Witam Wszystkich,
    >który bank ma w ofercie Mastercarda z podglądem transakcji online ale
    >bez potrzeby posiadania rachunku w banku? Obecnie, od dawna używam MC

    Millenium.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski