  • 1. Data: 2011-10-12 06:40:14
    Temat: Konta Oszczędnściowe w GetinOnline UWAGA Koniec promocji
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Wszystkich grupowiczów informuje i przypominam że 14 października kończy się
    okres promocyjny na wyższe tj. 4 % oprocentowanie kont oszczędnościowych w
    Getin Online - od 15 wszystko spadnie na 2 %

    czy;i zabieramy kasę - a gdzie konkretnie przelewac będziecie?

  • 2. Data: 2011-10-12 06:50:39
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    to samo jest w openonline

    ale w ideabanku nie - nadal 4 %

  • 3. Data: 2011-10-12 09:06:03
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 12-10-2011 o 08:40:14 Józef Gołaś <j...@g...skasuj-to.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Getin Online - od 15 wszystko spadnie na 2 %
    >
    > czy;i zabieramy kasę - a gdzie konkretnie przelewac będziecie?

    a te 4% to jakieś cymesy ?
    Meritum, Kredyt Bank, nawet mbank da 4 albo więcej.Nie wspominając o
    aliorze.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2011-10-12 10:08:29
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > a te 4% to jakieś cymesy ?

    No pewnie, ze nie - sam nie mam tam nic,
    albo jakies pitaki typu 45.63zl (co daje 7.99% :).

    > Meritum, Kredyt Bank, nawet mbank da 4 albo więcej.Nie wspominając o
    > aliorze.

    Tak?
    To dla przykladu napisz jaki produkt mBanku
    da mi te 4% (lub wiecej) z kapitalizacja dzienna,
    dla malych kwot (rzedu 20k pln)?

    Ze nie wspomne, zeby prowadzenie konta (+ ew. karta)
    bylo bez zadnych oplat, bez zadnych haczykow...

  • 5. Data: 2011-10-12 10:14:59
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > okres promocyjny na wyższe tj. 4 % oprocentowanie kont oszczędnościowych w
    > Getin Online - od 15 wszystko spadnie na 2 %

    Przy okazji rozwiewam zapedy ciulaczo-optymalizatorow:
    Przy 2% kwota optymalna to 91.25zl -
    - da ona 0.01zl odsetek, co efektywnie daje kosmiczne 4.00% ;).

    > czy;i zabieramy kasę - a gdzie konkretnie przelewac będziecie?

    Opcji jest wiele - zalezy kto co lubi (konta oszcz. czy lokaty czy inne).
    Ja tam preferuje konta oszczednosciowe :).

  • 6. Data: 2011-10-12 10:32:49
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Józef Gołaś wrote in <news:j73coe$8gu$1@inews.gazeta.pl>
    > czy;i zabieramy kasę - a gdzie konkretnie przelewac będziecie?

    DBnet24 do 31 pazdziernika promocyjnie oferuje 5,67% dla kont otwartych po
    12 sierpnia.
    Zawsze pozostaje jednak Konto Mocno Oszczedzajace w Polbanku:
    www.polbank.pl/konta-lokaty/konto-mocno-oszczedzajac
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2011-10-12 11:09:31
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 12-10-2011 o 12:08:29 Q <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > dla malych kwot (rzedu 20k pln)?
    >
    > Ze nie wspomne, zeby prowadzenie konta (+ ew. karta)
    > bylo bez zadnych oplat, bez zadnych haczykow...

    spytaj doradcy ...
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 8. Data: 2011-10-12 11:57:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > spytaj doradcy ...

    Nie musze pytac, bo takiego czegos nie ma.
    Przynajmniej na oficjalnej stronie mBanku.

  • 9. Data: 2011-10-12 13:05:32
    Od: "Soloviev" <s...@W...gazeta.pl>

    Obstawiam, że znowu przedłużą. Wcześniej "promocja" trwała do 15 września.

  • 10. Data: 2011-10-12 13:29:07
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
    wiadomości news:j73qcb$i3v$1@inews.gazeta.pl...

    > Zawsze pozostaje jednak Konto Mocno Oszczedzajace w Polbanku:
    > www.polbank.pl/konta-lokaty/konto-mocno-oszczedzajac

    Nie jesteś na bieżąco ;) "mocno oszczędzające" zostało 9.10.2011
    wycofane z oferty. Teraz jest "konto oszczędnościowe" na 5%.

    Zastanawiam się tylko, po jaką cholerę robią nowy typ konta, zamiast
    podnieść oprocentowanie starego. Chyba że chodzi o promocję
    zdrowego trybu życia (spacery do oddziału), no to w takim razie
    przepraszam :)