  • 1. Data: 2002-11-07 20:05:52
    Temat: fundusz zamkniete i podobne antypodatkowe - opinie
    Od: "Zbigniew Nowacki" <z...@o...pl>

    co o tym sadzicie?
    Nie sledze dokladnie ich wynikow, chodzi mi glownie o fundusz najmlodsze - z
    tego roku.
    Wydaje mi sie, ze stanowia slaba ofewte w porownaniu do opodatkowanych, ale
    dochodowych funduszy bezpiecznych.
    Cos ostatnio slyszalem i innych probach obejscia fiskusa, ale informacje mi
    umknely. Jakies polisy..

    ZN

  • 2. Data: 2002-11-07 20:22:29
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqegvh$7sc$1@news.tpi.pl, Zbigniew Nowacki wrote:

    > Wydaje mi sie, ze stanowia slaba ofewte w porownaniu do
    > opodatkowanych, ale dochodowych funduszy bezpiecznych.

    Zgadzam się w pełni. W dodatku - tego nie poruszyłeś - pojawiają się groźby,
    że jednak podatek mogą naliczyć - zapewne groźby bez pokrycia, ale ...
    spokój potrafi zniszczyć.

    Moim zdaniem szkoda sobie tym głowę zaprzątać.