  • 1. Data: 2002-11-07 19:03:36
    Temat: Wypłata zaniżonej kwoty z bankomatu. Co robić?
    Od: "Piotr Radosz" <p...@o...pl>

    Spotkało mnie następujące zdarzenie:
    Wybierałem 100zł z bankomatu macierzystego banku natomiast otzymałem kwotę
    50zł. Pokwitowania nie brałem.
    Czy mam jakieś szanse otrzymania zwrotu 50zł? Jeśli tak to w jakim trybie?
    Jeśli nie to jak należy się zachować w przyszłości?

    Póki co jestem skłonny od biedy machnąć ręką na te 50zł ale nie chcę sobie
    wyobrazić sytuacji, że wybierając 500 lub 1000zł orzymuję np 100.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Piotr Radosz p_radosz_o2.pl

  • 2. Data: 2002-11-07 20:23:46
    Temat: Re: Wypłata zaniżonej kwoty z bankomatu. Co robić?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqeh5d$8vr$1@news.tpi.pl, Piotr Radosz wrote:

    > Czy mam jakieś szanse otrzymania zwrotu 50zł? Jeśli tak to w jakim
    > trybie? Jeśli nie to jak należy się zachować w przyszłości?

    Masz dużą szansę. Złóż reklamację w swoim banku, precyzując lokalizację
    bankomatu i - na ile to możliwe - czas transakcji. Trochę potrwa, ale
    powinieneś otrzymać zwrot.