  • 1. Data: 2010-04-04 21:40:07
    Temat: Millennium Visa Platinum - przeniesienie
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Tak sobie patrze na strone Mille i widze, ze ww. karte mozna otrzymac "na
    podstawie wyciągu z karty kredytowej posiadanej w innym banku". Jak
    myslicie, jakie inne kryteria trzeba spelniac? Probowal ktos sie tam
    przeniesc? Kiedys udalo mi sie bez problemu, na podstawie karty z mBanku,
    uzyskac Amexa Gold Mille, ale miesiac temu z niego zrezygnowalem po roku
    uzywania i mysle o jakiejs nowej, ciekawej karcie.

  • 2. Data: 2010-04-05 13:28:47
    Temat: Re: Millennium Visa Platinum - przeniesienie
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 4 Kwi, 23:40, "bartekkr" <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > uzyskac Amexa Gold Mille, ale miesiac temu z niego zrezygnowalem po roku
    > uzywania i mysle o jakiejs nowej, ciekawej karcie.

    A jakie ciekawe cechy ma ta karta? Ja sie przymierzam do zamiany karty
    Aliora na VP w Multi. Zalety karty Multi - oprocentowanie 9,9%,
    bezplatne wyplaty z bankomatow na calym swiecie, brak oplaty przy
    wykonaniu 120 transakcji rocznie.

    MK

  • 3. Data: 2010-04-05 13:47:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-05 15:28, MK pisze:
> [...]
    > Aliora na VP w Multi. Zalety karty Multi - oprocentowanie 9,9%,
    > bezplatne wyplaty z bankomatow na calym swiecie, brak oplaty przy

    Niższe oprocentowanie i jakieś tam ubezpieczenia (bez rewelacji to samo
    ma Gold).

    VP Millennium ma jednak jedną zasadniczą wadę : opłata za wydanie karty
    dotyczy nawet pierwszego roku i to także w procedurze przenosinowej. Tak
    było kiedyś, a opłata wynosi kilkaset PLN więc swojego czasu
    zrezygnowałem :)

    Opłaca się zamieniać KK Aliora na KK Multi ? Brak cashback.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2010-04-05 16:47:11
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

> [...]
    > było kiedyś, a opłata wynosi kilkaset PLN więc swojego czasu zrezygnowałem

    O kurde, tego nie wiedzialem. To podziekuje im, jeszcze zanim zaczne sie
    pytac.

  • 5. Data: 2010-04-05 18:07:30
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    opłata wynosi kilkaset PLN więc swojego czasu zrezygnowałem

    500 PLN karta główna,
    100 PLN karta dodatkowa

    Może ktoś zna zalety tej karty?

    MichalL

  • 6. Data: 2010-04-05 19:16:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-05 18:47, bartekkr pisze:
    > O kurde, tego nie wiedzialem. To podziekuje im, jeszcze zanim zaczne sie
    > pytac.

    Na wszelki wypadek zapytaj, bo może się coś zmieniło, a tam co oddział
    to co innego mówią :)

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2010-04-05 19:32:26
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 5 Kwi, 15:47, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Opłaca się zamieniać KK Aliora na KK Multi ? Brak cashback.

    Z cashback zostanie mi Polbank, a na aliorowskiej obniza mi zapewne
    przy wymianie karty. Staram sie ograniczac liczbe kart w portfelu,
    obecnie nosze 3 (2 kredytowe i 1 debetowa). Karta Multi zastapi mi
    kredytowa i debetowa, bedzie sluzyla glownie do wyplat z bankomatow i
    ew. awaryjnie tam gdzie polbankowa odmowi posluszenstwa :).

    MK

  • 8. Data: 2010-04-05 20:01:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-05 21:32, MK pisze:
> [...]
    > kredytowa i debetowa, bedzie sluzyla glownie do wyplat z bankomatow i
    > ew. awaryjnie tam gdzie polbankowa odmowi posluszenstwa :).

    A to nie jest tak, że wypłata gotówki VP Multi jest darmowa ale dla
    wypłaty nie ma GP ?

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2010-04-05 20:27:49
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 5 Kwi, 22:01, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A to nie jest tak, e wyp ata got wki VP Multi jest darmowa ale dla
    > wyp aty nie ma GP ?

    Tak jest, ale...
    1/ mozna nadplacic jak jest potrzeba wyplaty wiekszej kwoty
    2/ przy niskich kwotach (takich jakie ja zwykle wyplacam) odsetki,
    liczone wg stopy 9,9%, to groszowe sprawy :).
    Obecnie dla karty pozwalajacej mi na bezprowizyjne wyplaty, musze
    utrzymywac odrebny rachunek i musze pamietac o utrzymywaniu
    odpowiedniego salda, zebym nie musial odejsc od bankomatu z pustymi
    rekoma.

    MK

  • 10. Data: 2010-04-06 07:19:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Apr 2010 13:27:49 -0700, MK napisał(a):

> [...]
    > bezprowizyjne wyplaty, musze utrzymywac odrebny rachunek i musze
    > pamietac o utrzymywaniu odpowiedniego salda, zebym nie musial odejsc od

    No i tak jak w Twoim przypadku, jeżeli kk Multi ma służyć głównie do
    wypłat, to można je od razu spłacać i wtedy nawet odsetek się nie
    zapłaci. W sumie to nawet ciekawa pozycja, dla kogoś kto chce ograniczyć
    maksymalnie ilość posiadanych kart.

    --
    xbartx