  • 1. Data: 2010-10-15 22:11:38
    Temat: eurobank zaliczyl pad, działa offline
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    przelew wykonany pomiędzy kontami po poludniu nadal nie wykonał się

    przelew wykonany z mbanku wczoraj wieczorem dziś nie dotarł

    siostra przerażona bo zrobiła wczoraj splate kredytu a to ostatni dzien

  • 2. Data: 2010-10-15 22:38:43
    Temat: Re: eurobank zaliczyl pad, działa offline
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    zlotowinfo napisał(a):
    > przelew wykonany pomiędzy kontami po poludniu nadal nie wykonał się
    >
    > przelew wykonany z mbanku wczoraj wieczorem dziś nie dotarł
    >
    > siostra przerażona bo zrobiła wczoraj splate kredytu a to ostatni dzien

    spokojnie. ten typ tak ma. w nocy zawsze działa offline i na dodatek
    pokazuje stan na dzień poprzedni, więc nie widzisz dzisiejszych operacji.
    jutro wszystko wróci do normy.

  • 3. Data: 2010-10-16 07:16:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 00:11:38 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > przelew wykonany z mbanku wczoraj wieczorem dziś nie dotarł

    Ale zauważyłeś, że jest sobota? Dojdzie w poniedziałek.

    > siostra przerażona bo zrobiła wczoraj splate kredytu a to ostatni dzien

    Może czas uświadomić siostrze co to elixir i jak działa.

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2010-10-16 07:24:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale zauważyłeś, że jest sobota? Dojdzie w poniedziałek.

    wczoraj o ktorym mowilem to był czwartek
    splata nie doszła cały dzien

    > Może czas uświadomić siostrze co to elixir i jak działa.

    radzę sobie

  • 5. Data: 2010-10-16 07:25:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > spokojnie. ten typ tak ma. w nocy zawsze działa offline i na dodatek
    > pokazuje stan na dzień poprzedni, więc nie widzisz dzisiejszych operacji.
    > jutro wszystko wróci do normy.

    offline w dzien??? ok. 17tej
    klikalem kilkadziesiat razy by odswiezylo
    logowalem sie pozniej tez kilka razy

    eurobank najwidoczniej swoja offlinowosc zaczyna trenowac caly dzien,
    pisalem dlatego że to pierwszy raz się tak działo

    bo z reguly starczalo pare klikow

  • 6. Data: 2010-10-16 08:55:52
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 09:24:09 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > wczoraj o ktorym mowilem to był czwartek
    > splata nie doszła cały dzien

    Pisałeś dzisiaj, więc wczoraj to piątek.

    > radzę sobie

    Dzwoniliście do nich zamiast mirmiłować?

    Testowy przelew między moimi kontami zrobiony przed chwilą zadziałał.

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2010-10-16 09:01:22
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > przelew wykonany pomiędzy kontami po poludniu nadal nie wykonał się
    > przelew wykonany z mbanku wczoraj wieczorem dziś nie dotarł
    > siostra przerażona bo zrobiła wczoraj splate kredytu a to ostatni dzien

    Sam spłacam swoje zobowiązania ostatniego dnia, ale mam świadomość, że każdy
    bank ma MAKSYMALNIE 2 dni na wykonanie mojego zlecenia. Rzadko im zdarza się
    to wykorzystywać, ale jak się zdarzy (chociaż mi się jeszcze to nie zdarzyło,
    odpukać!), to nie mam o to do nich pretensji. Najwyżej sam do siebie, ze
    poskąpiłem się o dzienne odsetki, np. od 2000 PLN (raptem kilkadziesiąt
    groszy...)

    Żeby nie mnożyć moich postów odpowiem tutaj też i do posta p. Gralaka:
    Jak Eurobank jest offline, to pokazuje stany z ostatniego logowania
    użytkownika (a nie z "poprzedniego dnia")- może to być nawet 2-3 dni wstecz ;)
    Ja rzadko się tam loguję i sam byłem zaskoczony, że wieczorem nie widzę
    wypłaty VE sprzed 3 dni (nawet blokady...). Napisałem o tym pocztą wewnętrzną
    i otrzymałem odpowiedź od banku, którą wyżej się podzieliłem...