  • 1. Data: 2005-09-20 08:38:00
    Temat: Kredyt hipoteczny?
    Od: Ece <e...@p...op>

    Chciałbym wziąć kredyt 70 tys. zł i najchętniej połowę przeznaczyć na
    remont domku, połowę na wymianę samochodu.

    Na razie nie wiem gdzie oferty są najkorzystniejsze, ale pytanie jest
    inne. Czy w ogóle, na cele o których piszę, mogę wziąć kredyt
    hipoteczny? Jak nie, to co z tym fantem zrobić?
    Jeśli ktoś podpowie przy okazji gdzie najlepiej się udać, będę wdzięczny :-)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-20 09:02:50
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Ece wrote:
    > Chciałbym wziąć kredyt 70 tys. zł i najchętniej połowę przeznaczyć na
    > remont domku, połowę na wymianę samochodu.

    Na samochód kredytu hipotecznego nie dostaniesz. Możesz wziąć pożyczkę
    hipoteczną (wtedy nie musisz tłumaczyć na co wydasz pieniądze). Ewentualnie
    kredyt hip. na remont a na samochód normalny kredyt.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-09-20 15:25:48
    Od: "Ell" <N...@w...pl>

    > Chciałbym wziąć kredyt 70 tys. zł i najchętniej połowę przeznaczyć na
    > remont domku, połowę na wymianę samochodu.

    Jak nie, to co z tym fantem zrobić?

    Pozyczka hipoteczna jest najczesciej do 50% wartosci nieruchomosci. Za to
    cel dowolny.
    Byc moze lepiej wziac kredyt samochodowy i splacic go kredytem hipotecznym
    konsolidacyjnym.
    Ale takze najczescie do 50% wartosci nierychomosci, za to tanszy niz
    pozyczka.

    > Jeśli ktoś podpowie przy okazji gdzie najlepiej się udać, będę wdzięczny
    :-)

    Obecnie w slaskim jest promocja.
    Chetnie doradze co do kredytu (za free oczywiscie)
    Na razie za malo szczegolow ...

    Jesli dasz mi swoj kontakt - oddzwonie

    cindylauper malpa wp kropka pl

  • 4. Data: 2005-09-21 09:57:08
    Od: Ece <e...@p...op>

    Ell napisał(a):

> [...]
    > konsolidacyjnym.
    > Ale takze najczescie do 50% wartosci nierychomosci, za to tanszy niz

    Może nazwijmy to pytanie hipotetycznym ;-) Jak w ma się cel podany w
    umowie, do celu faktycznego? W jaki sposób bank weryfikuje, jak
    wydatkowane są pieniądze z kredytu etc.

    Dzięki wielkie.