  • 1. Data: 2005-09-20 09:40:52
    Temat: [m*banki] skarbiecnet
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy dostaliście po konwersji odpowiednie ilości jednostek uczestnictwa
    SkarbiecAkcja ? Bo mi zabrali SkarbiecNet, ale skarbiec akcja nie
    przydzielili.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 2. Data: 2005-09-20 14:08:57
    Temat: Re: [m*banki] skarbiecnet
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Czy dostaliście po konwersji odpowiednie ilości jednostek uczestnictwa
    > SkarbiecAkcja ? Bo mi zabrali SkarbiecNet, ale skarbiec akcja nie
    > przydzielili.
    > KJ

    A ja wlasnie spojrzalem... i u mnie bez zmian, mam caly czas Skarbiec NET :)

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2005-09-21 18:13:31
    Od: "Grzegorz" <g...@p...pl>

    > Czy dostaliście po konwersji odpowiednie ilości jednostek uczestnictwa
    > SkarbiecAkcja ? Bo mi zabrali SkarbiecNet, ale skarbiec akcja nie
    > przydzielili.
    > KJ

    No cóż, u mnie nadal w SFI widnieje Skarbiec NET. Pewnego dnia zniknął (bez
    zmiany była natomiast ogólna kasa w SFI) ale po paru godzinach się pojawił z
    powrotem. Nie wiem, czemu tak długo trwa ten przydział jednostek. W końcu to
    już tydzień poślizgu. Na stronach Skarbca też nie ma żadnych informacji.
    Może to była ściema :)

    Pozdr