  • 1. Data: 2004-11-24 17:50:17
    Temat: eurobank
    Od: "edward u" <e...@w...pl>

    czy ktoś korzystał juz z usług tego banku (chodzi mi o kredyt np. na
    mieszkanie)

    edward u

  • 2. Data: 2004-11-24 17:58:04
    Temat: Re: eurobank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    edward u <e...@w...pl> wrote:
    > czy ktoś korzystał juz z usług tego banku (chodzi mi o kredyt np. na
    > mieszkanie)

    Oni sprzedaja kredyt banku hipotecznego Nykredit.
    http://www.nykredit.pl

    A jakie ci oferuja oprocentowanie?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-24 18:50:12
    Od: "edward u" <e...@w...pl>

    nie jeszcze nie byłam u nich A musze już wsiąść a w punktach nic się nie
    można dowiedzieć daj tylko nr tel komórkowych i każą sobie zdzwonić

    edward u

  • 4. Data: 2004-11-24 18:57:53
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik edward u napisał:

    > nie jeszcze nie byłam u nich A musze już wsiąść a w punktach nic się nie
    > można dowiedzieć daj tylko nr tel komórkowych i każą sobie zdzwonić

    Ten Eurobank ogolnie jest smieszny. Przysylaja jakichs ludzi do domu
    niewiadomo po co ( na wizytacje? ), kiedy bierze sie u nich kredyt
    gotowkowy.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 5. Data: 2004-11-24 19:07:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote:
    > Ten Eurobank ogolnie jest smieszny. Przysylaja jakichs ludzi do domu
    > niewiadomo po co ( na wizytacje? ), kiedy bierze sie u nich kredyt
    > gotowkowy.

    a) sprawdzaja czy dane w dowodzie sa prawidziwe
    b) czy twoje oswiadczenia sa zgodne z prawda
    c) patrza czy masz szanse na splacenie kredu - bo jak wczesniej sie
    wszystkiego wyzbyles, to... ;)

    Podpunktow jeszczer moiznaby pare dac. Ciebie to moze smieszyc - mnie
    cieszy, ze potrafia dbac o wlasne interesy. I juz :)

  • 6. Data: 2004-11-24 19:32:53
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Podpunktow jeszczer moiznaby pare dac. Ciebie to moze smieszyc - mnie
    > cieszy, ze potrafia dbac o wlasne interesy. I juz :)

    Ja rozumiem, ze jak ktos bierze potezna kasa to mozna ich zrozumiec. Ale
    jak ktos bierze 2 x swoj miesieczny dochod to lekko dziwia mnie takie
    procedury.

    P.S. A oprocentowanie takie, ze i tak sie nie oplaca ;)

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 7. Data: 2004-11-24 19:41:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote:
    > Ja rozumiem, ze jak ktos bierze potezna kasa to mozna ich zrozumiec.
    > Ale jak ktos bierze 2 x swoj miesieczny dochod to lekko dziwia mnie
    > takie procedury.

    Wola dmuchac na zimne.

  • 8. Data: 2004-11-24 20:30:36
    Temat: Re: eurobank [OT]
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Czy eurobank ma w swojej ofercie kk?

    Baton

  • 9. Data: 2004-11-24 20:34:18
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Wola dmuchac na zimne.

    Ja nie korzystam z ich uslug tylko mowie co zaobserwowalem ( chyba
    jednak "papier" powinen liczyc sie bardziej niz "wizyta domowa" ).
    Ale skoro takie maja praktyki i oplaca im sie to, to ich sprawa.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 10. Data: 2004-11-24 20:58:37
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-24 21:30, kiedy Baton napisał(a) co
    następuje:
    > Czy eurobank ma w swojej ofercie kk?

    Google się popsuły?
    Jeśli tak, to podpowiem, że karta visa electron Avanti nie jest kk.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****