  • 1. Data: 2004-11-24 16:47:00
    Temat: Ktory bank wybrac dla transakcji w sieci ?
    Od: "Tomek Band" <t...@g...pl>

    Witam, mowie wszystkim dziendobrywieczor, jako, ze po raz pierwszy na grupie :)
    Poszukuje konta ktore umozliwi mi transakcje poprzez siec, a konkretnie
    sprzedaz zdiec lub praw do nich. Wplaty najczesciej w euro i dolarach US.
    Zalozenia sa takie:

    -karta Visa lub Master -- w kazdym razie taka ktora bedzie akceptowana w
    wiekszosci sklepow inetowych. Podobno z "polskimi" visami sa problemy.

    -obsluga rachunku poprzez siec (najlepiej :) ) Bank marmurowy tez moze byc w
    ostatecznosci

    -koszty prowadzenia rachunku jak najnizsze :)

    -reszta, czyli oprocentowanie itp nieistotna.

    Po zapoznaniu sie z archiwom grupy jestem lekko skolowany :| acha, jestem
    studentem ale to zawsze mozna obejsc ;) :D

    Z gory dzieki za pomoc, Tomek.

  • 2. Data: 2004-11-24 16:57:13
    Temat: Re: Ktory bank wybrac dla transakcji w sieci ?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Tomek Band wrote:
    > -koszty prowadzenia rachunku jak najnizsze :)

    Inteligo, na 1 zl/mies za karte chyba cie stac :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-11-24 17:03:29
    Od: "Tomek Band" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Inteligo, na 1 zl/mies za karte chyba cie stac :-)

    ;) hehe bez przesady, duzo wazniejsze dla mnie sa bezproblemowe transakcje
    sieciowe.

    Pozdrawiam :)

  • 4. Data: 2004-11-24 17:05:17
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Poszukuje konta ktore umozliwi mi transakcje poprzez siec, a konkretnie
    > sprzedaz zdiec lub praw do nich. Wplaty najczesciej w euro i dolarach US.
    > Zalozenia sa takie:

    A co ma konto do transakcji przez siec i płacenia? W sumie jeśli chcesz
    przyjmowac płatności to wystarczy dowolne konto - wybrane w/g kosztów
    prowadzenia r-ku itp., jeśli chcesz płacić - to oferujące np. przelewy
    międzynarodowe online.

    > -karta Visa lub Master -- w kazdym razie taka ktora bedzie akceptowana w
    > wiekszosci sklepow inetowych. Podobno z "polskimi" visami sa problemy.

    A jaki bank w pl wydaje "niepolskie" ?

    > -obsluga rachunku poprzez siec (najlepiej :) ) Bank marmurowy tez moze byc
    > ostatecznosci

    Multi? Nordea?

    Pozdr.,
    Piotr