  • 1. Data: 2004-11-24 16:59:52
    Temat: MultiBank - wprowadza świąteczne, wyższe oprocentowanie lokat
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - od 25 listopada br. wprowadza
    świąteczne wyższe oprocentowanie lokat 3 i 6 miesięcznych. Dotychczasowe
    oprocentowanie lokat 3 miesięcznych dla klientów posiadających MultiKonta
    ja, jestem i my od 4,45% do 4,65% zostaje podwyższone od 5,6% do 5,8%, a
    lokat 6 miesięcznych z 4,75%-4,95 % do 5,8%-6,0%
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7555

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!