  • 1. Data: 2003-07-16 15:22:37
    Temat: euro bank - placowki
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

    czy macie moze jakies przecieki gdzie na Śląsku pojawią sie placówki Euro
    Banku?? Złośliwi twierdzą że tuż obok Lukasików :)) Chodzi mi o dokładne
    lokalizacje z ulicami a nie tylko miasta.....

    ja tu pierwszy raz....witam serdecznie :))

    pozdrawiam
    crossmen

  • 2. Data: 2003-07-19 18:55:03
    Temat: Re: euro bank - placowki
    Od: h...@p...onet.pl

    Z tego co wiem - spodziewaj sie ich po prostu w centrach handlowych -
    hipermarkety!!

    H.