  • 41. Data: 2009-02-04 09:55:11
    Temat: Re: emocje były , udałosi
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Endriu wrote:

    > Na tej grupie to chyba jakaś zbiorowa zaćma panuje ....

    Z powyzszego wlasciwie nic nie wynika.

    --
    in

  • 42. Data: 2009-02-04 10:00:42
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Z powyzszego wlasciwie nic nie wynika.

    Faktycznie NIC.

    Endriu

  • 43. Data: 2009-02-04 11:47:12
    Od: "Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    > Na tej grupie to chyba jakaś zbiorowa zaćma panuje ....

    Na tej grupie to kiedyś pisali mądrzy ludzie, a teraz tu jest szambo...

  • 44. Data: 2009-02-04 11:53:34
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Na tej grupie to kiedyś pisali mądrzy ludzie,

    No to gdzie oni teraz są ... w Irlandii ?.

    Endriu

  • 45. Data: 2009-02-04 11:56:06
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > No to gdzie oni teraz są ... w Irlandii ?.

    Zagłosowali NOGAMI ?.

    Endriu

  • 46. Data: 2009-02-04 14:03:44
    Od: "Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    > No to gdzie oni teraz są ... w Irlandii ?.

    Odpuścili sobie internetowe grupy dyskusyjne, na których rządzi motłoch.
    Takie grupy jak ta, to spluwaczki.
    Jest cała masa witryn, blogów gdzie toczą się dyskusje merytoryczne, a takie
    usenetowe grupy to niestety internetowe :disco-polo:
    Na dyskotekach pod Białymstokiem też bawią się niby normalni, jak im się
    wydaje ludzie.
    Nie trzeba wyjeżdzać do Irlandii, chociaż można.
    A jak się widzi tych niby normalnych uczniów, którzy zabawiają się z
    nauczycielami kręcąc filmiki swoimi komórkami, to wiadomo z góry, że taki
    osiłek bez mrugnięcia okiem jest zdolny napisać każde głupstwo podpisując się
    np dr.Endriu.

  • 47. Data: 2009-02-04 14:20:23
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > osiłek bez mrugnięcia okiem jest zdolny napisać każde głupstwo podpisując

    Powiem ci szczerze że nie lubię takich wypowiedzi którą zaprezenowałeś
    powyżej bo jest w niej dużo treści - mało konkretów.
    Jak masz zamiar sobie ponarzekać to idź do sąsiada może cię wysłucha.
    Jak masz coś ciekawego do powiedzenia to mów....

    Endriu

  • 48. Data: 2009-02-04 14:56:15
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Skiba pisze:

> [...]
    > Jest cała masa witryn, blogów gdzie toczą się dyskusje merytoryczne, a takie
    > usenetowe grupy to niestety internetowe :disco-polo:

    Zainteresowałeś mnie. A jakie to witryny i blogi?

  • 49. Data: 2009-02-04 18:44:33
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 03-02-2009 o 21:12:25 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Pare miesiecy temu na forum wgtfx pisalem, ze usd bedzie po 6 pln, a w
    > lecie
    > 2008 na tym forum pisalem, ze najgorzej w Polsce bedzie w grudniu 2009.

    to druga po dołku w 01.2008, wstrząsająca prognoza.
    najdrozsze było usd w 2000r i wybicie to trwalo stosunkowo krotko.
    EUR z kolei drozalo niesamowicie przed wejsciem do unii - udało sie
    naciagnac Polaków na pare miesiecy
    przed tym, jak ciezarowki z UE jechały po mleko i mieso.
    z.

  • 50. Data: 2009-02-04 19:41:41
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 04-02-2009 o 00:04:51 z/svc <z/svc> napisał(a):

    > Jak wygląda kredyt hipo w takiej hiperinflacji jeśli ten kredyt jest w
    > PLN, a jak jeśli jest w walucie?

    nie było kredytów w walucie.
    Był kredyt alicja
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kredyt-mieszkaniowy-
    PKO-BP-co-Alicja-zobaczyla-po-drugiej-stronie-lustra
    -933412.html
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,49520
    77.html

    jak widzisz, zwykle chodzilo o kilkadziesiat kpln.
    Spłacają do tej pory
    http://www.forum-kredytowe.pl/tematy1/zaciagniety-kr
    edyt-mieszkaniowy-w-1998r-alicja-vt100,10.htm

    Z.