  • 1. Data: 2002-01-18 12:33:14
    Temat: elixir do 3 dni roboczych?
    Od: "p72" <p...@p...com>

    Witam,
    zdefiniowałem w mBanku sobie na dzisiaj przelew do ING BSK,
    więc wyszedł pierwszym elixirem.
    13. minęła a pieniędzy nie ma.
    Dzwonię na infolinię BSK a pani mówi że elixir może iść do trzech dni
    roboczych.
    Czy tak może być naprawdę???
    Dotychczas nie było takich problemów...
    PSz

  • 2. Data: 2002-01-18 12:39:18
    Temat: Re: elixir do 3 dni roboczych?
    Od: "yty" <a...@p...ws>

    Poczekaj chwilę, bo jeśli sesja przychodząca w ING jest o 13-tej, to
    pieniądze pojawią się pewnie kilkanaście albo kilkadziesiąt minut później.

    Tak jest w mBanku - pieniądze były na koncie (przynajmniej powtórzyło się u
    mnie dwa razy) między 13.30 - 13.40.

    Pozdrawiam,

    Michał.

  • 3. Data: 2002-01-18 12:41:06
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "p72" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Dzwonię na infolinię BSK a pani mówi że elixir może iść do trzech dni
    > roboczych.
    > Czy tak może być naprawdę???
    To jest prawda. Bank ma na to 3 dni, oczywisxcie zazwyczaj robi to pierwszym
    mozliwym ELIXIREM! Po 3 dniach powinno przyjsc powiadomienie dlaczego nie
    poszedl lub udzileic kredytu.
    BENY

  • 4. Data: 2002-01-18 12:48:40
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > więc wyszedł pierwszym elixirem.
    > 13. minęła a pieniędzy nie ma.
    > Dzwonię na infolinię BSK a pani mówi że elixir może iść do trzech dni

    troche cierpliwosci. Do 14:00 na pewno beda na koncie. Chyba ze wyszly II
    Eixirem - wtedy bedziesz musial poczekac do 16.

    D.

  • 5. Data: 2002-01-18 13:39:59
    Od: "p72" <p...@p...com>

    Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "p72" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > troche cierpliwosci. Do 14:00 na pewno beda na koncie. Chyba ze wyszly II
    > Eixirem - wtedy bedziesz musial poczekac do 16.
    >
    > D.

    14. minęła a pieniędzy nie ma.
    Czekam na 16. ...
    PSz

  • 6. Data: 2002-01-18 19:16:24
    Od: Karolona Godyń <k...@o...org.pl>

    Beny napisał(a):

> [...]
    > mozliwym ELIXIREM! Po 3 dniach powinno przyjsc powiadomienie dlaczego nie

    Skąd pochodzą twoje informacje?

  • 7. Data: 2002-01-19 21:32:47
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Skąd pochodzą twoje informacje?

    No właśnie ;-))) Szczególnie ten "kredyt" mnie interesuje! ;-P
    pzdr
    marcin