  • 1. Data: 2003-10-06 11:47:35
    Temat: elektroniczny bon towarowy MC electronic
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Reklama dziś w dodatku "Praca" GW - MC Electronic wydawana przez KB :) (w
    kieleckiej na str 5)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-10-06 14:44:53
    Temat: Re: elektroniczny bon towarowy MC electronic
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Reklamy widzialem juz pod koniec tamtego tygodnia w "Dzien Dobry" (gazeta
    bezplatna) i w "Pulsie Biznesu".

    Ciekawe jak teraz zareaguje moja tesciowa, gdy otrzyma taki bon od swego bylego
    pracodawcy?
    Ma karte PKO Express i za nic w swiecie nie chce nia placic w sklepie. Twierdzi,
    ze kasjerka biorac jej karte "wsadzalaby reke" do jej worka z pieniedzmi na
    koncie. Moglaby w ten sposob wziasc dowolna kwote itd. etc.
    I zawsze tylko chodzi po pieniadze do bankomatu!

    Mocno sie zdziwi, ze ta karta nie da sie wyciagac gotowki ze sciany. Tym
    prezentem bedzie mocno zawiedziona.

    A czy taki bon jest rozdawany wraz z numerem rachunku zasilajacego karte? I
    gdzie mozna sprawdzic jej aktualne saldo?

  • 3. Data: 2003-10-06 14:53:54
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    > Reklama dziś w dodatku  "Praca" GW - MC Electronic wydawana przez KB :) (w
    > kieleckiej na str 5)
    >
    > --
    > JaKi

    Ciekawe kto wyda pierwsza debetowke MC electronic dla klienta indywidualnego.
    Brakuje mi takowej do kolekcji. Moglby KredytBank wydawac prepaid MC electornic
    jak Ing swoje meastro.

  • 4. Data: 2003-10-06 18:01:04
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Reklama dziś w dodatku "Praca" GW - MC Electronic wydawana przez KB :) (w
    > kieleckiej na str 5)

    Generalnie wydane przez Bonusa we wspolpracy z KB.
    Marketingowo chwytne niestety duzo drozsze dla firm niz konwencjonalne
    bony, stad popularnosc bedzie znikoma.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek