  • 1. Data: 2003-10-06 09:19:58
    Temat: Rozdawanie KK
    Od: "sotch " <s...@N...gazeta.pl>

    Żona otrzymała z Citi liścik, a w nim srebrny MC na warunkach 0pln za
    pierwszy rok i 30pln w kolejnych latach. Limit nie istotny, ale godziwy ;)
    Ma podpisać jakiś kwit i uaktywnić kartę.
    Do tej pory używa Visa CitiElle i co więcej wszystko spłaca(m) w terminie.
    Nie ukrywam, że jestem pod wrażeniem tej akcji marketingowej, bo tego chyba
    jeszcze w Polsce nie było :)
    Czy ktoś się spotkał z podobnymi działaniami innych banków?

    pzdr,
    s.

  • 2. Data: 2003-10-06 09:31:46
    Temat: Re: Rozdawanie KK
    Od: "Borys" <t...@N...gazeta.pl>

    Heja

> [...]

    > pierwszy rok i 30pln w kolejnych latach. Limit nie istotny, ale godziwy ;)
    > Czy ktoś się spotkał z podobnymi działaniami innych banków?

    O ile sie nie myle, po uaktywnieniu, bez wzgledu na to czy skorzysta raz w
    roku, czy nie, dostanie skurzany portfel Citi.
    No coz, jakos trzeba utrzymac ta wiekszosc rynku KK, tym bardziej, ze nie
    jest juz tak duza jak kiedys. No i dobrze, moze konkurencja wymysli cos
    fajnego ?

    Pozdr,
    Borys

  • 3. Data: 2003-10-06 10:23:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pekao SA karta chargowa Shella

  • 4. Data: 2003-10-06 14:12:59
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    A karte ze zdjeciem dostala?

    Pablo

  • 5. Data: 2003-10-06 15:35:11
    Od: "sotch " <s...@N...gazeta.pl>

    > A karte ze zdjeciem dostala?

    bez
    s.

  • 6. Data: 2003-10-06 18:51:25
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "sotch " <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś się spotkał z podobnymi działaniami innych banków?

    Multibank zadzwonil do mnie i zaproponowal do mojej KK dodatkowa karte za 0
    pln

    pozdro
    SirmarK

  • 7. Data: 2003-10-06 20:06:54
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Multibank zadzwonil do mnie i zaproponowal do mojej KK dodatkowa karte za
> [...]
    ciekawe czym sie kieruja dzwoniac do klienta ?
    bo przeciez nie dzwonia do wszystkich

    czyzby sposobem korzystania z karty = wydawanych miesiecznie
    kwot lub tego czy klient splaca cale zadluzenie czy sie kredytuje.... ?

    ciekawe czy z mBanku tez dzwonia ?
    moze ktos sie spotkal z taka ich dzialalnoscia marketingowa

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 8. Data: 2003-10-06 20:07:15
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

> [...]
    chyba
    > jeszcze w Polsce nie było :)
    > Czy ktoś się spotkał z podobnymi działaniami innych banków?

    w citi to jest tzw. pre-emboss; dzial marketingu wybiera sobie osoby
    (posiadaczy VISY), ktorym rozsyla nieaktywne MC; z chwila podpisania
    'aneksu' przyznany zostaje na MC limit, kosztem zmniejszenia limitu na
    VISIe; taka promocyjna akcja

    pzdr.

    bulba

  • 9. Data: 2003-10-07 07:02:06
    Od: "sotch " <s...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > (posiadaczy VISY), ktorym rozsyla nieaktywne MC; z chwila podpisania
    > 'aneksu' przyznany zostaje na MC limit, kosztem zmniejszenia limitu na

    w przysłanych kwitach jest wyraźnie napisane, że limit na MC _zwiększa_
    dotychczasowy limit

    pzdr,
    s.

  • 10. Data: 2003-10-07 21:02:45
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ciekawe czym sie kieruja dzwoniac do klienta ?
    > bo przeciez nie dzwonia do wszystkich
    > czyzby sposobem korzystania z karty = wydawanych miesiecznie
    > kwot lub tego czy klient splaca cale zadluzenie czy sie kredytuje.... ?

    noo. prawda jest taka ze w ciagu dwoch miesiecy uzytkowania mialem raczej
    nie mniej niz 40 transakcji
    kwoty moze nie specjalnie duze, ale ogolnie uzytkowanie intensywne.
    wiec jesli nie dzwonia do wszystkich to pewnie to wzieli pod uwage.

    pozdro
    SirmarK