  • 1. Data: 2004-07-03 15:48:24
    Temat: elektroniczna wersja "polecenia przelewu"
    Od: "Marcin Janusz" <g...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy ma ktoś może opracowaną jakąś elektroniczną wersję bankowego druczku
    "polecenie przelewu"?
    Najlepsze było by takie w Exelu, lub Word ;-))))
    Proszę o info, odezwę się na priv... nie chciałbym aby zasypano mi skrzynkę
    50 różnymi wersjami ;-)
    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-07-03 16:04:23
    Temat: Re: elektroniczna wersja "polecenia przelewu"
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 3 Jul 2004 17:48:24 +0200, w <cc6kg6$e3f$1@news.onet.pl>, "Marcin Janusz"
    <g...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Czy ma ktoś może opracowaną jakąś elektroniczną wersję bankowego druczku
    > "polecenie przelewu"?
    > Najlepsze było by takie w Exelu, lub Word ;-))))

    Porządna wersja to tylko wersja w PDF, a nie imitacja w Wordzie :]

  • 3. Data: 2004-07-03 16:18:58
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.pl>

    W wiadomości z 04-07-03 17:48, tako rzecze Marcin Janusz:

    http://www.pity.pl/druki/index.htm
    http://www.pity.pl/druki/index.htm#5

    --
    Michał