  • 1. Data: 2004-07-03 10:40:25
    Temat: Czek na 20tys. funktów, koszt realizacji czeku i jeo autentycznosc..
    Od: "Alex" <n...@i...pl>

    otrzymałem dzis czek na kwotę 20.000 funtów, jaki jest koszt realizacji
    takiego
    czeku w banku w Polsce. Czek pochodzi z Bank of Scotland, a NA CZEKU JEST
    PODANE
    TYLKO MOJE IMIE I NAZWISKO.

  • 2. Data: 2004-07-03 16:21:00
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Dowiedz sie tez jaki zaplacisz podatek.

    Zafunduj sobie lot do Angli i pewnie lepiej na tym wyjdziesz.

    Patek

  • 3. Data: 2004-07-06 00:21:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "patek777" <p...@p...onet.pl> writes:

    > Dowiedz sie tez jaki zaplacisz podatek.

    Podatki placi sie m.in. od dochodu, w kazdym razie nie od czekow.

    > Zafunduj sobie lot do Angli i pewnie lepiej na tym wyjdziesz.

    Na pewno, jesli chodzi o czas.
    Tak wlasciwie - to czy przepisy walutowe wymagaja wypelnienia
    deklaracji na granicy w takim przypadku? Granica celna to to juz przeciez
    nie jest.

    Rozumiem, ze jest tam tez podpis wystawcy czeku i inne takie.
    Koszt w Polsce rzedu kilkudziesieciu zlotych, ale wtedy kilka miesiecy
    czekania.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH