  • 1. Data: 2004-07-11 10:21:40
    Temat: ekarta
    Od: adrin <a...@i...pl>

    witam,
    potrzebna mi jest karta, ktora moglbym placic za transakcje dokonywane
    poprzez internet, slyszalem wiele dobrego o ekarcie z mBanku wiec
    pomyslalem ze to moze byc rozwiazanie mojego problemu :)
    jako ze nie posiadam tam konta mam pare pytan: ile kosztuje zalozenie konta
    w mBanku, jakie sa miesieczne koszty jego obslugi, ile placi sie za sama
    karte?

    a moze sa jakies lepsze rozwiazania?
    dodam tylko ze mam juz konto w banku BPH, ale tam chyba brakuje
    analogicznej uslugi

  • 2. Data: 2004-07-11 10:27:37
    Temat: Re: ekarta
    Od: "MojeDzwonki.pl" <b...@M...pl>

    > potrzebna mi jest karta, ktora moglbym placic za transakcje dokonywane
    > poprzez internet, slyszalem wiele dobrego o ekarcie z mBanku wiec
    > pomyslalem ze to moze byc rozwiazanie mojego problemu :)

    ekarta mBanku jest bardzo felerna, nie wszedzie da sie nia zaplacic

    > a moze sa jakies lepsze rozwiazania?
    > dodam tylko ze mam juz konto w banku BPH, ale tam chyba brakuje
    > analogicznej uslugi

    tanim rozwiazaniem jest konto w inteligo i VE wydana do niego

  • 3. Data: 2004-07-11 10:45:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik MojeDzwonki.pl napisał:

> [...]

    Wez sobie wypukla karte. Taka z reguly mozna placic w necie.

    > tanim rozwiazaniem jest konto w inteligo i VE wydana do niego

    Niestety tez zdarzaja sie problemy z placeniem w necie.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-07-11 10:59:28
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    adrin napisał(a):

> [...]
    > poprzez internet, slyszalem wiele dobrego o ekarcie z mBanku wiec
    > pomyslalem ze to moze byc rozwiazanie mojego problemu :)

    Może.....

    http://www.mbank.com.pl wyłączyli?

    > a moze sa jakies lepsze rozwiazania?

    Tak. Na przykład Multibank i ich Visa Classic Debetowa do rachunku

    > dodam tylko ze mam juz konto w banku BPH, ale tam chyba brakuje
    > analogicznej uslugi

    Eeeee...kłania się nieznajomość oferty własnego banku.
    http://www.kartykredytowe.pl i zainteresuj się czymś takim jak Karta BPH
    Interia.pl http://www.kartykredytowe.pl/841651.xml?vm=2&sid=1&v
    er=8

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-07-11 12:03:57
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    adrin napisał(a):

    <ciach>
    >slyszalem wiele dobrego o ekarcie z mBanku wiec
    > pomyslalem ze to moze byc rozwiazanie mojego problemu :)

    Chyba nie na tej grupie ;-)) ?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2004-07-11 14:45:01
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > ekarta mBanku jest bardzo felerna, nie wszedzie da sie nia zaplacic
    >

    > tanim rozwiazaniem jest konto w inteligo i VE wydana do niego

    mam obydwie i uwazam ze ekarta jest bezpieczniejsza bo jesli zgubisz ja to
    nikt nie zna jej cvv2 i nie wyczysci ci konta (czasem cvv2 nie jest
    potrzebne do trasakcji ale i tak haker wyczysci ci max tyle co ja
    zaladowales a w inteligo moze pojechac 5 tys jednorazowo (VE inteligo ma kod
    cvv2 na karcie )

  • 7. Data: 2004-07-11 14:47:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > potrzebne do trasakcji ale i tak haker wyczysci ci max tyle co ja
    > zaladowales a w inteligo moze pojechac 5 tys jednorazowo (VE inteligo ma

    Naiwnych nie sieją ;-))) Rozładowanie ekarty nie chroni przed wyczyszczeniem
    ekonta, a kod cvv2 nie broni przed niczym.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-07-11 15:48:34
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Glenn wrote:

    > Naiwnych nie sieją ;-))) Rozładowanie ekarty nie chroni przed
    > wyczyszczeniem ekonta

    Przy rozładowanej eKarcie nigdy nie udało mi się wykonać _nowej_ transakcji.
    Jeżeli wiesz jak to zrobić to poproszę opis :-)

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2004-07-11 15:49:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Jul 2004 16:47:49 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wklepał(-a):

    >Naiwnych nie sieją ;-))) Rozładowanie ekarty nie chroni przed wyczyszczeniem
    >ekonta, a kod cvv2 nie broni przed niczym.

    Dlaczego? :)

  • 10. Data: 2004-07-12 08:19:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Przy rozładowanej eKarcie nigdy nie udało mi się wykonać _nowej_
    transakcji.
    > Jeżeli wiesz jak to zrobić to poproszę opis :-)

    A czy ja mówię o nowej ;-) ?