  • 1. Data: 2004-06-02 08:23:19
    Temat: ePKO Inteligo - przelew poszedl OK
    Od: "pEgon" <p...@a...pl>

    Nie udalo mi sie jeszcze wejsc do serwisu WWW ani aktywowac karty, ale
    wlasnie dostalem SMS-a, ze moj przelew za energie elektryczną wyslany z ePKO
    w dniu 10 kwietnia z data realizacji 2 czerwca wlasnie poszedl z Inteligo i
    obciazyl moje konto, co swiadczy, ze zlecenia ePKO-wiczow sprzed dnia
    polaczenia sa realizowane wlasciwie.
    Czekam na mozliwosc aktywacji karty.
    pzdr
    pEgon

  • 2. Data: 2004-06-02 08:59:43
    Temat: Re: ePKO Inteligo - przelew poszedl OK
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > Inteligo i
    > obciazyl moje konto, co swiadczy, ze zlecenia ePKO-wiczow sprzed dnia

    A ja mam ciekawie ;) PZ z Inteligo dotarło do mojego VW, a stan konta
    Inteligo nic o tym nie mówi. Powinienem się cieszyc? ;)

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-06-02 09:07:02
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    Użytkownik "pEgon" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Inteligo i
    > obciazyl moje konto, co swiadczy, ze zlecenia ePKO-wiczow sprzed

    Mi stałe zlecenia również prawidłowo sie przekopiowały i prawidłowo są
    realizowane.
    Dodatkowo udało mi sie przed chwilą aktywować kartę.

  • 4. Data: 2004-06-02 12:00:11
    Od: "pEgon" <p...@a...pl>

    > Mi stałe zlecenia również prawidłowo sie przekopiowały i prawidłowo są
    > realizowane.
    > Dodatkowo udało mi sie przed chwilą aktywować kartę.

    gratuluje, bo mi nie, zdrapką czy tokenem, bo ja probuje tokenem?

    pEgon