  • 1. Data: 2004-06-02 08:53:36
    Temat: SKOK - pożyczki [długie]
    Od: "mad" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Potrzebuję małego zastrzyku gotówki (rzędku kilku tysięcy) i zastanawiam się
    nad pożyczką w SKOK. Długo przeglądałem archiwum grupy, ale opinie są tak
    podzielone, że mam już mętlik w głowie.
    Interesuje mnie tylko jednorazowa pożyczka, nie chcę "chwilówek" ani lokat.
    Myślę nad pożyczką w skoku "rodzina", bo jest łatwo dostępna i nisko
    oprocentowana.
    Problem w tym, iż na konto w SKOK trzeba co miesiąc odprowadzać składki. W
    takim wypadku pożyczka przestaje mi się opłacać. W siedzibie SKOK przekonują,
    że wystarczy jedna wpłata na początek a w sprawie regularnych wpłat podpisuję
    jedynie "deklarację, która do niczego nie zobowiązuje". Jak z tym jest w
    rzeczywistości, bo dla mnie to ściema?
    Jakie są inne zagrożenia, przy pożyczkach w SKOK? Słyszałem nieco w olbrzymich
    odsetkach karnych i natychmiastowym zgłaszaniu spóźnialskich do BIK. Nie
    zamierzam się spóźniać, ale przy umowie na 2-3 lata wiele się może zdarzyć.
    Pomóżcie proszę, bo mam mało czasu na decyzję.

    Pozdrawiam

    mad