  • 1. Data: 2004-06-02 08:04:08
    Temat: VW -logowanie
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Dziala wam ? Ja mam klopoty.

    D.

  • 2. Data: 2004-06-02 08:05:16
    Temat: Re: VW -logowanie
    Od: "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl>

    przed chwilą Błąd logowania. Web server too busy. Please try again later.
    a teraz waiting ..........

  • 3. Data: 2004-06-02 08:06:04
    Od: "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl>

    no to sie doczekałem:

    Oracle Application Server
    An Internal error occured in processing the request Please refer to the logs
    for more information

  • 4. Data: 2004-06-02 08:15:55
    Od: "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl>

    Właśnie ruszyło

  • 5. Data: 2004-06-02 08:16:20
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > no to sie doczekałem:
    >
    > Oracle Application Server
    > An Internal error occured in processing the request Please refer to the
    logs
    > for more information

    a u mnie "myslal" przez ok. 10 minut i sie w koncu zalogowal... Chyba
    przeciazenie..

    D.

  • 6. Data: 2004-06-02 08:27:11
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Dave wrote:

    > logs

    > a u mnie "myslal" przez ok. 10 minut i sie w koncu zalogowal... Chyba
    > przeciazenie..

    Niezadowoleni klienci inteligo się przenoszą, dlatego takie przeciążenie :-)

  • 7. Data: 2004-06-02 08:57:06
    Od: "boa" <a...@U...poczta.fm>

    ciekawe od wczoraj od godziny 17.00 usiluje zrobic przelew i dupa. Zaczyna
    mnie to pomalu denerwowac. 15 razy trzeba wpisywac token zeby sie zalogowac
    a potem i tak nic nie dziala. Jeden dzien jeszcze jest do przyjecia ale juz
    drugi dzien nic nie chodzi. QRWA...

    Łukasz Lizak

  • 8. Data: 2004-06-02 08:59:36
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    boa wrote:

> [...]
    > a potem i tak nic nie dziala. Jeden dzien jeszcze jest do przyjecia ale juz

    powiedz to tym z inteligo.

  • 9. Data: 2004-06-02 14:09:04
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 02 Jun 2004 03:27:11 -0500, w <c9k312$2id$5@inews.gazeta.pl>, poilkj
    <u...@d...invalid> napisał(-a):

    > Niezadowoleni klienci inteligo się przenoszą, dlatego takie przeciążenie :-)

    Jeżeli _dziś_ się przenoszą, to system będzie miał lagi dopiero za jakiś
    miesiąc :)