  • 1. Data: 2002-08-28 16:41:54
    Temat: eKarta -> prowizje
    Od: "jogurciarz" <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl>

    wedlug jakich zasad (i kursow) przeliczona zostanie kwota jaka zaplace w
    internecie (waluta: funt brytyjski)

    jak to sie ma w wypadku euro?

    pozdrawiam, Radek

  • 2. Data: 2002-08-28 20:23:11
    Temat: Re: eKarta -> prowizje
    Od: t...@f...onet.pl (Jacek Sitowski)

    W dniu Wed, 28 Aug 2002 18:41:54 +0200, "jogurciarz"
    <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl> napisał(a):

    >wedlug jakich zasad (i kursow) przeliczona zostanie kwota jaka zaplace w
    >internecie (waluta: funt brytyjski)

    Kursy stosowane przez VISA zapewne poznasz dopiero po każdej transakcji,
    nie przed, ale jeśli chodzi o niewielkie kwoty, to powinieneś oprzeć się
    na kursach średnich NBP. Ja przy pomocy eKarty wykonałem kilkanaście,
    jeśli nie więcej, zakupów w Amazon.co.uk na niewielkie kwoty (po
    kilkadziesiąt funtów) i nigdy nie dostrzegłem znaczących rozbieżności
    między zapłaconą kwotą w złotówkach a kursami podanymi tu:
    http://waluty.onet.pl/11,tabele.html

    Jacek Sitowski