  • 1. Data: 2002-08-28 14:43:26
    Temat: Jak mBank stracil na swojej ostatniej decyzji
    Od: t...@p...onet.pl

    Mam sobie konto w mBanku (eMax i eKonto). Wyrobilem sobie do kazdego
    konta po VE. Zrobilem zone jako pelnomocnika i jej tez wyrobilem dwie
    VE (w czasach, kiedy karty dla pelnomocnikow byly jeszcze bezplatne).

    Pozniej przyszly oplaty za wznowienie kart dla pelnomocnikow. Poniewaz
    to bylo _tylko_ 15 zl to zaplacilem 30 zl za dwie karty zony, jakos
    przezylem.

    Wszystkie karty koncza waznosc za ok. 2 miesiace. Za ich wznowienie
    zaplacilbym 2x36 zl + 25zl = 97 zl.
    Wobec tego zastrzeglem 3 karty (2xVE eMax i VE eKonto zony). Dodatkowo
    zalozylem dwa eMaxy i zamowilem do nich bezplatne _jeszcze_ VE.

    Jeszcze namowie zone, zeby tez zalozyla tam konto i niech otworzy
    sobie 4 konta + 4 karty VE (a co tam, jeszcze za darmo).

    W ten sposob mBank wyda mi 6 nowych kart za darmo. Jakby nie zmienili
    TOiP to bym zaplacil te 30 zl i dostalbym 4 karty VE.

    W kazdym ich decyzja o zmienie TOiP nie byla rozsadna, na pewno
    wzrosnie teraz liczba nowo produkowanych kart.

    Do tego mBankowi poprawi sie statystyka, bo przybedzie im jeden nowy
    klient i kilka nowych rachunkow. Niestety nie przybedzie im od tego
    pieniedzy.

    Pozdrowienia
    Mareczek

  • 2. Data: 2002-08-28 14:56:27
    Temat: Re: Jak mBank stracil na swojej ostatniej decyzji
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Do tego mBankowi poprawi sie statystyka, bo przybedzie im jeden nowy
    > klient i kilka nowych rachunkow. Niestety nie przybedzie im od tego
    > pieniedzy.

    Pytanie 0 czy tak wszyscy postiapa jak Ty?> Watpie.
    Ja tez mam karte do eMAXa - darmowa :) A uzywalem jej moze.. hm z raz? Od
    ostatniego wznowienia ani razu.. Ogolnie praktycznie nie place kartami z
    mBanku

  • 3. Data: 2002-08-28 14:58:24
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > ostatniego wznowienia ani razu.. Ogolnie praktycznie nie place kartami z

    Dokladnie - kart mBanku nie nosze przy sobie - nie korzystam z nich. eMaxa
    uzywam jak skarbonki i prawde powiedzawszy ze spokojnym sumieniem z niej
    zrezygnuje za rok (w tym jeszcze darnowa mi sie trafi) eKonto sluzy mi do
    tarnsferow miedzy bankami i eMaxem ale karty tez do niego nie uzywam.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-08-28 15:02:05
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    > ostatniego wznowienia ani razu.. Ogolnie praktycznie nie place kartami z

    Ja za to płacę tylko kartami mBanku i to właśnie kartę do eMaxa wybrałem
    sobie jako kieszonkowe. Myślę, że moje karty zwróciły się mBankowi z
    nawiązką.
    Jeśli chcieli zlikwidować wisielców, wystarczyło dać cenę rzędu 15zł. Ja bym
    tyle zapłacił i nie narzekał. Za 36 zł to ja mam prowadzenie konta z VE w
    PKO BP.
    Dla mnie postępowanie mBanku jest irracjonalne, ale pewnie dlatego, że nie
    znam drugiego dna ich rozumowania.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-08-28 15:02:56
    Od: "TOP" <o...@e...com>

> [...]
    >
    >Jeszcze namowie zone, zeby tez zalozyla tam konto i niech otworzy
    >sobie 4 konta + 4 karty VE (a co tam, jeszcze za darmo).

    Tylko z ciekawości spytam... Zrobiłeś to żeby skorzystać z "promocji" i im
    pokazać, czy zamierzasz choćby raz użyć przynajmniej jednej z tych kart?

    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2002-08-28 15:10:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote in news:akio76$ok4$1@news.onet.pl:
    > Pytanie 0 czy tak wszyscy postiapa jak Ty?> Watpie.

    Właśnie. Z dużym prawdopodobieństwem przeważająca większość posiadaczy
    VE eMax zapłaci 36 złotych w momencie przedłużenia, nie wiedząc nic o
    podwyżce.
    Nie zapominajmy, że p.b.b. i mBank Forum to znikoma i niereprezentatywna
    cząstka rzeszy klienteli mBanku.

  • 7. Data: 2002-08-28 16:04:54
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    pan z infolini powiedział że płatne 36 zł są tylko nowo wydane karty
    wznowienia dalej bezpłatne
    Jacek

  • 8. Data: 2002-08-28 16:09:58
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > pan z infolini powiedział że płatne 36 zł są tylko nowo wydane karty
    > wznowienia dalej bezpłatne

    Właśnie kolega dzwonił i też coś takiego usłyszał
    ???

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2002-08-28 16:14:54
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Uzytkownik <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > Do tego mBankowi poprawi sie statystyka, bo przybedzie im jeden nowy
    > klient i kilka nowych rachunkow. Niestety nie przybedzie im od tego

    Gdzie tu jakakolwiek logika? Po co to wszystko? Co komu chcesz udowodnic?
    Gdy bank podejmuje decyzje o podwyzszeniu dotychczasowych oplat lub
    wprowadzeniu nowych zawsze uwzglednia koszt takiego posuniecia. Na ten koszt
    sklada sie np. koszt odejscia dotychczasowych klientów i inne podobne
    dzialania np. takie jak twoje. Planujesz wiec postapic tak jak to
    przewidzieli i to skalkulowali. Czy przed wprowadzeniem winiet za jazde
    samochodem po drogach ekspresowych tez bedziesz jezdzil "na zapas" zeby im
    pokazac? ;)
    Odpusc sobie i nie osmieszaj sie.

    Jerry

  • 10. Data: 2002-08-28 16:21:50
    Od: t...@p...onet.pl

    On Wed, 28 Aug 2002 17:02:56 +0200, "TOP" <o...@e...com> wrote:

    >Tylko z ciekawości spytam... Zrobiłeś to żeby skorzystać z "promocji" i im
    >pokazać, czy zamierzasz choćby raz użyć przynajmniej jednej z tych kart?
    >
    >Tomek

    Zrobilem to poniewaz, czasami wybieram wieksze kwoty z bankomatu
    Euronetu. Nie uzywam kart to placenia w sklepach.
    Zeby nie ten glupi limit 1000 na karte, to bym wogole nie potrzebowal
    tych kart, tylko jedna by wystarczyla.

    Pozdrowienia
    Mareczek

    P.S. A jak juz sie skoncza te darmowe eMaxy to sie po prostu przeniose
    z wyplatami do marmurka, choc tego nie lubie, bo tam zawsze sa
    kolejki!