  • 1. Data: 2002-08-28 19:08:34
    Temat: SSL złamany - drżyjmy!
    Od: p...@p...onet.pl

    DRŻYJMY - w każdej chwili mogą wyczyścić nam konta w dowolnym banku, gdzie jest
    dostęp przez SSL (Secure Socket Layer). Gość przy dziennikarzach Reuters'a
    włamał się do trzech największych szwedzkich banków i pokazał jak dokonać
    przelewów z dowolnych rachunków klientów. Microsoft twierdzi, że dziura w SSL
    stanowi niewielkie zagrożenie...

    Więcej w ZdNet:
    http://zdnet.com.com/2100-1105-955442.html

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-08-28 19:16:13
    Temat: Re: SSL złamany - drżyjmy!
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > DRŻYJMY - w każdej chwili mogą wyczyścić nam konta w dowolnym banku, gdzie
    jest

    No pięknie!!!! Qrwa

    Polskie banki wirtualne wprowadzają dopłaty, obniżają oprocentowanie.
    Wycofujemy się natychmiast.

  • 3. Data: 2002-08-28 19:22:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Polskie banki wirtualne wprowadzają dopłaty, obniżają oprocentowanie.
    > Wycofujemy się natychmiast.

    No to sie wycofujcie ;)

  • 4. Data: 2002-08-28 19:27:46
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > No to sie wycofujcie ;)

    FinansMinister nawołuje do zapłacenia 7,5% za lewe dochody;-(
    Ameryka chce wojny światowej....walka z terroryzmem Bina Ladena,
    Husajna...(gadka-szmatka)

    Jak tu być drobnym ciułaczem i zapewnić spokojne, uczciwe życie potomstwu?

  • 5. Data: 2002-08-28 19:29:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Jak tu być drobnym ciułaczem i zapewnić spokojne, uczciwe życie potomstwu?

    Tylko skarpeta - od dawna to mowie ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-08-28 19:42:55
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Tylko skarpeta - od dawna to mowie ;-)
    a co proponujesz w skarpecie?
    dziury ;-) ?
    zlocisze?
    dulary?
    funciaki?
    franki?
    eurosy?
    ruble transferowe :))) ?
    a moze walute Iracka?

    pozdrawiam

    romekk

  • 7. Data: 2002-08-28 19:54:20
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > a co proponujesz w skarpecie?
    > dziury ;-) ?
    > zlocisze?
    > dulary?
    > funciaki?
    > franki?
    > eurosy?
    > ruble transferowe :))) ?
    > a moze walute Iracka?

    Co wlezie - gunt ze skarpeta nie wola nic za prowadznie, gotowa 24h na dobe,
    nie zbankrutuje, nie zlamia SSL ;-), i podatku nie trzeba placic - a co w
    nia wepchniesz to juz tylko twoj wybor ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-08-28 20:19:27
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > a co proponujesz w skarpecie?
    > a może walutę Iracka?

    O!!! To nowy pogląd na sprawę!!! Czyżbyś sądził, że Irak z poplecznikami
    wygra ? Polska kiedyś popierała Irak!
    Ilu Polaków dostrzega pęd do wojny globalnej, aby zapewnić amerykanom
    koniunkturę powojenną ??? Już nie atomowej ale bakteriologicznej!
    Globalizacja, Echelon, Wielki Brat , Żydzi, Masoni, Komuniści (?) .
    Znudzeni postarzali amerykańscy chłopcy kontynuujący sprawdzone sposoby
    wycyckania
    naszej kasy? Permanentną kontrolą wszystkich naszych działań.
    Toż nie amator komputerów z kafejki internetowej złamał SSL.

    A my się (nie)martwimy prowizjami i opłatami w polskich (?)(działających w
    Polsce) bankach...:-)))
    Trzeba z Polski trochę kasy wydoić na najbliższą wojenkę.:-(
    A złamany SSL to też bardzo dobre wstępne narzędzie do opróżnienia
    "anty(?)terrorystycznych" kont.

    Napisałem nie na temat, pomijając przedpiśców uśmieszki, ku pokrzepieniu
    serc....

  • 9. Data: 2002-08-28 20:34:38
    Temat: Re: BZDURA że SSL złamany
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    p...@p...onet.pl wrote:
    > DRŻYJMY - w każdej chwili mogą wyczyścić nam konta w dowolnym banku,
    > gdzie jest dostęp przez SSL (Secure Socket Layer).

> [...]

    Blagam, zanim napiszesz taka bzdure, przeczytaj i zrozum najpierw
    artykul, a potem siej defetyzm. Fakt, ze ten kto to pisal tez sie nie
    zna na technologii.
    Już w nagłówku jest napisane: Expert demonstrates Microsoft hack.
    A nie SSL hack.
    Wyluzuj sie.

    MichalL

  • 10. Data: 2002-08-28 20:50:45
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    MichalL znowu nadaje:

    > Już w nagłówku jest napisane: Expert demonstrates Microsoft hack.

    Expert pokazał wała Microsoftowi?....

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........