  • 1. Data: 2002-08-28 12:20:58
    Temat: Jak dlugo sie czeka az urocza asystentka zadzwoni z mBanku w sprawie wniosku ?
    Od: "Konrad" <k...@s...com.pl>

    Witam!

    Jak dlugo sie czeka az urocza asystentka zadzwoni z mBanku w sprawie wniosku
    ?

    Konrad

  • 2. Data: 2002-08-28 12:57:14
    Od: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl>

    "Konrad" <k...@s...com.pl> wrote:

    > Jak dlugo sie czeka az urocza asystentka zadzwoni z mBanku w sprawie
    wniosku
    > ?

    Do mnie zadzwoniła chyba po 3 dniach, ale średnio urocza była - bardzo jej
    się śpieszyło,
    nawet nr konta nie chciała powtórzyć.
    Wiesz...myślę, że oni podchodzą do tego psychologicznie - nie dzwonią od
    razu, żebyś
    nie pomyślał, że im zależy ;)

    ch.

  • 3. Data: 2002-08-28 16:29:13
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl>

> [...]
    > się śpieszyło,
    > nawet nr konta nie chciała powtórzyć.
    > Wiesz...myślę, że oni podchodzą do tego psychologicznie - nie dzwonią

    Nie chciałbym nic sugerować. Do mnie urocza asystentka z Inteligo
    zadzwoniła tego samego dnia. I nawet poświęciła mi trochę cennego
    czasu. Widocznie od razu się zorientowała że jestem trochę "niekumaty"
    i litość ją wzięła. :-)

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Ty i ja, co Ty na to? >>> http://link.interia.pl/f1641