  • 1. Data: 2002-08-28 13:08:01
    Temat: Lukas-sprawdzenie salda w bankomacie
    Od: w...@p...onet.pl

    Nie wiem czy wiecie, ale Lukas liczy sobie od kilku dnia za tą usługę 0.50 zl.
    Wcześniej była ona bezpłatna.

  • 2. Data: 2002-08-29 09:08:14
    Temat: Re: Lukas-sprawdzenie salda w bankomacie
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy wiecie, ale Lukas liczy sobie od kilku dnia za tą usługę 0.50
    zl.
    > Wcześniej była ona bezpłatna.

    TAK - poinformowano mnie, ze robia to od 19.08 bez wczesniejszego
    poinformowania o tym Klientow.
    Powiem jedno: to jest temat dla sadu ochrony praw konsumenta !!!!!!!!!!!!!!

    Pozdro
    Negatyw

  • 3. Data: 2002-08-29 15:23:48
    Od: "TrueMan" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poinformowania o tym Klientow.
    > Powiem jedno: to jest temat dla sadu ochrony praw konsumenta

    ee
    wolno im tak robic bez info
    tak samo jak sieci kom moga zmienic taryfy i oplaty bez info
    takie zycie jakie prawo

    pa T...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-08-30 06:28:03
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "TrueMan" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ee
    > wolno im tak robic bez info

    No wlasnie... Czy aby na pewno nie sa zobowiazani zmienic WARUNKOW
    podpisanej umowy - bez mojej zgody ????
    Mysle, ze sa zobowiazani powiadomic o tym Klientow.

    Pozdro
    Negatyw

  • 5. Data: 2002-08-30 08:16:26
    Od: "TrueMan" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    > podpisanej umowy - bez mojej zgody ????
    > Mysle, ze sa zobowiazani powiadomic o tym Klientow.

    zmiana umowy to nie to samo co zmiana cennika
    tak samo masz np. z oprocentowanie konta.
    na umowie masz np. 5% a potem Balcerek robi wszystkim dobrze i masz juz
    tylko 4,5%

    pa
    TrueMan

  • 6. Data: 2002-08-30 13:59:27
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    > zmiana umowy to nie to samo co zmiana cennika

    Ale powinni dac jakis wiekszy banner na witrynie, a nie w ciula grac.

    Pozdro :))
    Negatyw

  • 7. Data: 2002-08-30 17:13:30
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Ale powinni dac jakis wiekszy banner na witrynie, a nie w ciula grac.

    Eeeeeeee.
    To jest MARKETING
    :-)

  • 8. Data: 2002-08-31 12:10:23
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Eeeeeeee.
    > To jest MARKETING

    Zasrany neokapitalizm !!!!!!!

    Pozdro
    Negatyw

  • 9. Data: 2002-08-31 15:15:29
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Zasrany neokapitalizm !!!!!!!

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.:-)

    Ja ciebie rozumiem, ale każdy "orze jak może". banki też.
    Do aktualnego systemu wartości w Polsce po prostu trzeba przywyknąć i się
    dostosować.

  • 10. Data: 2002-09-01 14:12:12
    Od: "TrueMan" <T...@p...onet.pl>

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.:-)
    >
    > Ja ciebie rozumiem, ale każdy "orze jak może". banki też.
    > Do aktualnego systemu wartości w Polsce po prostu trzeba przywyknąć i się
    > dostosować.

    przecież wbrew pozorom oni na nas zarabiają a nie my na nich.
    Informacje dla nas niemiłe dla nich są obowiązkiem - gdyby mogli to by nic
    nam nie mówili i tyle

    heya
    TrueMan