  • 11. Data: 2005-06-09 11:27:34
    Temat: Re: eKarta mBanku i SwissAir
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > Czy mbank nie ma jakiejś osobnej linii do obsługi kart? Ja zawsze w takich
    > sprawach (mam KK w BPH) dzwonię na infolinię do kart i tam mogą mi dokładnie
    > sprawdzić kto, kiedy i co próbował zablokować, ew. dlaczego transakcja nie
    > przeszła...

    A to do tego potrzebna jest osobna linia? Normalne banki udzialają tych
    informacji na podstawowej linii obsługi klienta. :-)

  • 12. Data: 2005-06-09 11:59:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 13:27:34 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):
    > A to do tego potrzebna jest osobna linia? Normalne banki udzialają tych
    > informacji na podstawowej linii obsługi klienta. :-)

    Nie wiem - ja zawsze dzwonię na telefon przeznaczony do obsługi kart, żeby
    nie przechodzić przez jakieś fefnastopoziomowe menu... No i jak widać w BPH
    się da sprawdzić, a w mbanku niekoniecznie ;P

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004