  • 1. Data: 2003-05-16 23:20:49
    Temat: eKarta i zakupy software'u
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>

    Założyłem w mBanku eKonto i zamówiłem eKartę. Zakupy software'u w Sieci
    okazują się być banalnie proste, a ceny znacznie niższe niż przez inne
    kanały, a już szczególnie polskie sklepy. Wszystko działa świetnie,
    przynajmniej na razie :-)
    PW

  • 2. Data: 2003-05-17 14:47:30
    Temat: Re: eKarta i zakupy software'u
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pawel Wimmer wrote:
> [...]
    > Sieci okazują się być banalnie proste, a ceny znacznie niższe niż
    > przez inne kanały, a już szczególnie polskie sklepy. Wszystko działa

    Pawel Wimmer? Ten Pawel Wimmer?!?
    O rrrany :)
    to ja chcialem serdecznie pozdrowic i z uklony przesylam! :)

  • 3. Data: 2003-05-17 17:12:34
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ba5hvt$7mj$1@news.onet.pl...

    > Pawel Wimmer? Ten Pawel Wimmer?!?
    > O rrrany :)
    > to ja chcialem serdecznie pozdrowic i z uklony przesylam! :)

    Jest jeden, wiec pewnie ten :-)
    Rowniez pozdrawiam
    PW

  • 4. Data: 2003-05-18 10:58:01
    Od: "MaDeR" <m...@w...pl>

    > Pawel Wimmer? Ten Pawel Wimmer?!?
    > O rrrany :)
    > to ja chcialem serdecznie pozdrowic i z uklony przesylam! :)

    Też pozdrawiam... za najlepszy kurs jaki widzialem :) (szkoda tylko ze malo
    aktualizowany :P )

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    WWW: inq.prv.pl
    This is good day