  • 1. Data: 2002-10-08 11:37:13
    Temat: Euronet a zjedzone (w bankomacie) karty
    Od: Wojciech Czapliński <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Niedawno bankomat Euronetu zjadł mi kartę mBanku. Dzwonię, opisuję sytuację i w
    odpowiedzi słyszę, że karta była zastrzeżona przez bank. Dzwonię na m-linię, opisuję
    sytuację i po dłuuugim oczekiwaniu na kogoś z działu kart słyszę, że karta była w
    porządku i że to Euronet zawinił. Jednocześnie poinformowano mnie, że Euronet nie
    wydaje kart i że muszę czekać na przysłanie nowej. Gdyby nie drugie konto i druga
    karta (dyspersja ryzyka rządzi :)) zostałbym bez gotówki...
    I teraz pytanie - czy Euronet ma prawo niszczyć karty? Jak można ich trochę poszarpać
    za taki numer?

    pozdr. - W.

  • 2. Data: 2002-10-08 13:21:34
    Temat: Re: Euronet a zjedzone (w bankomacie) karty
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Użytkownik "Wojciech Czapliński" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:anufiv$9ba$1@news.tpi.pl...
[...]

    Chyba dywersyfikacja ....
    MM

  • 3. Data: 2002-10-08 20:38:50
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    Wojciech Czapliński <m...@p...onet.pl> wrote at
    pl.biznes.banki:

    > Witam,
    > Niedawno bankomat Euronetu zjadł mi kartę mBanku.
    ...Citi. W sobotę.

    > Dzwonię,
    Ha! Z dziesięć minut mi to zajęło! Najpierw zajęte, potem w kolejce
    "państwa telefon jest dla nas niezmiernie ważny..." ;-)

    > Euronet nie wydaje kart
    Mi obiecali że się postarajš dostarczyć, mimo tego że mam nowš, a tamta
    zastrzeżona. Dziœ dzwonili z info że w bebechach nie było, widać ktoœ
    wepchnšł swojš i wyszły dwie... (? możliwe-li to?)

    > czy Euronet ma prawo niszczyć karty?
    Nie wiem czy ma prawo, w Citi stawiałem się ale mówili że sš za krótcy, że
    jak zablokowana to Euronet tnie i nie odsyła. Jak widać, E potrafi chcieć
    inaczej.

    > Jak można ich trochę poszarpać za taki numer?
    W zasadzie... karta jest własnoœciš banku, Ciebie wali co się z niš
    dzieje... najwyżej dochodŸ wystawienia nowej za darmochę.

    Alf/red/ a w citi i tak jest free of charge

  • 4. Data: 2002-10-09 08:01:44
    Od: "dana" <d...@p...gazeta.pl>

[...]

    Cześć,
    Miałam identyczną sytuację. Uważąj - mBank pobiera opłatę za nową kartę.
    Reklamowałam i zwrócili kasę, którą wcześniej ściągnęli z rachunku z zerowym
    saldem.
    Pozdrawiam
    Dana