  • 11. Data: 2003-03-09 20:13:32
    Temat: Re: Re: e-karta[problemy]
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 09, 2003 at 08:25:48PM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    >Przeciez reklamacje skladamy w razie czego :)

    A kto broni skladac? ;-)

    A tak btw - kto sposrod naprawde majacych wtyczki gdzie trzeba, bedzie
    wiedzial czy poszlo to jako motoio czy jakos inaczej? Naprawde, gdyby
    nie karty wirtualne to nikt by tego nie wiedzial.

    --

    --w

  • 12. Data: 2003-03-10 20:12:56
    Temat: Re: e-karta[problemy]
    Od: "Ant" <s...@w...pl>

    > http://mbank.blog.pl/archiwum/index.php?nid=2656046

    Mam e-kartę PKO BP.
    Próbowałem zakupić filmy DVD w sklepie www.101cd.com i nastąpiłem problem z
    autoryzacją.
    Zrobiłem jak sugerowałeś i wysłałem im następujący tekst:
    If you can't process this transaction through your terminal, please try to
    get the authorisation code over the phone. Then it will be processed as an
    Mail Order. Contact your merchant support team or authorisation centre."
    Dziś otrzymałem e-maila z prośbą o przesłanie im faxem.
    Cytuje:
    a copy of sometype of identification which includes your address (to match
    to the
    delivery address used on your 101cd account) and your payment details.
    Ideally this would be a statement for the credit/debit card used.

    Czy naprawdę muszę im to wszytko wysyłać?
    Znaczy, że moja kart, ciagle nie jest akceptowana przez ten sklep i
    sugerowamy sposób jest w przypadku tego sklepu nieskuteczny.

    Trochę, jestem tym rozczarowany. Myślałem, że at karta jest wystarczalna do
    zakupów w Intenecie.

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 13. Data: 2003-03-10 22:39:42
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Mam e-kartę PKO BP.
    [...]
    > Trochę, jestem tym rozczarowany. Myślałem, że at karta jest
    > wystarczalna do zakupów w Intenecie.

    Bo to jest instrukcja dotyczaca e-karty mBanku, a nie PKO BP
    :-))))

    M.

  • 14. Data: 2003-03-11 03:06:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Ant" <s...@w...pl> writes:

> [...]
    > get the authorisation code over the phone. Then it will be processed as an

    Nie wiem dlaczego mialoby to dac taki efekt, ale nic to.

> [...]
    > Ideally this would be a statement for the credit/debit card used.
    >
    > Czy naprawdę muszę im to wszytko wysyłać?

    Tak wyglada :-)

    > Znaczy, że moja kart, ciagle nie jest akceptowana przez ten sklep i
    > sugerowamy sposób jest w przypadku tego sklepu nieskuteczny.

    Przeciwnie - wydaje sie, ze wyslanie tego prowadzi w dobrym kierunku.
    Nie wiem jednak, czy jest sens tak sie meczyc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2003-03-11 05:19:04
    Od: "Ant" <s...@w...pl>

    > Bo to jest instrukcja dotyczaca e-karty mBanku, a nie PKO BP
    > :-))))

    Myslałem, że obie karty (m.Banku i PKO. BP) są traktowane tak samo, jako że
    obie są wirtualne.
    Sławek

  • 16. Data: 2003-03-11 19:10:23
    Od: "Ant" <s...@w...pl>

    > Przeciwnie - wydaje sie, ze wyslanie tego prowadzi w dobrym kierunku.
    > Nie wiem jednak, czy jest sens tak sie meczyc.

    Też tak stwierdziłem i zrezygnowałem z zakupów u ich. Zamówiłem te same
    filmy w Frontrowdvd.com i EzyDVD i nie miałem żadnych kłopotów. Paczki już
    zostały do mnie wyslane.

    Dzieki za odpowiedź
    Pozdrawiam
    Sławomir Antkowiak