  • 1. Data: 2003-07-21 06:23:58
    Temat: e-integrum tez nie dziala !
    Od: "rafraf" <r...@o...pl>

    witam,

    pierwszy raz pisze na tej liscie wiec witam wszystkich :)

    ponizej byla wiadomosc o problemach m-banku; ja natomiast chcialem dzisiaj
    rano (przed chwila) sprawdzic konto w integrum (BGZ) no i sie niezle
    zdziwilem;

    wchodze na www - a tu zupelnie nowe strony www.integrum.pl (ostatnio bylem
    chyba w piatek) - tylko ze NIE MA "zaloguj sie!!!"
    no wiec dzwonie do infolinii (0801 336699) a pani mowi mi, ze wystapil blad
    i faktycznie nie ma zaloguj sie (hi hi)
    i ze nie wie kiedy naprawia

    co wy na to (pomijam subiektywne animozje do BGZ)???

    pozdro

    rafraf

  • 2. Data: 2003-07-21 07:01:49
    Temat: Re: e-integrum tez nie dziala !
    Od: "Przemo [nf.c]" <p...@W...com>

    rafraf wrote:
> [...]
    > no wiec dzwonie do infolinii (0801 336699) a pani mowi mi, ze
    > wystapil blad i faktycznie nie ma zaloguj sie (hi hi)
    [...]

    No nie wiem - na stronie głównej jest wielki obrazek "e-integrum",
    podpisany "Bankowość elektroniczna" i jako żywo przenosi na stronę
    z okienkiem do logowania :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemo [nafazie.com]

  • 3. Data: 2003-07-21 07:27:40
    Od: "rafraf" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Przemo [nf.c]" <p...@W...com> napisał w
    wiadomości news:bfg33l$pjb$1@absinth.dialog.net.pl...

    > No nie wiem - na stronie głównej jest wielki obrazek "e-integrum",
    > podpisany "Bankowość elektroniczna" i jako żywo przenosi na stronę
    > z okienkiem do logowania :)

    wejdz najpierw na strony (www.integrum.pl) albo czytaj dokladnie posty;
    zmieniono stronyy www
    wielki obrazek - e-integrum bankowosc elektroniczna byl - ale go nie ma
    (jest maly obrazek po lewej i nie przenosi do logowania)

    pozdro
    rafraf

  • 4. Data: 2003-07-21 07:40:51
    Od: "Przemo [nf.c]" <p...@W...com>

    rafraf wrote:
> [...]
    > wielki obrazek - e-integrum bankowosc elektroniczna byl - ale go nie
    > ma (jest maly obrazek po lewej i nie przenosi do logowania)

    Posty czytam dokładnie za każdym razem, zanim na nie odpowiem.
    Być może to kwestia jakichś problemów technicznych (np. nowych
    przekierowań domeny, które nie na wszystkich serwerach DNS zostały
    uwzględnione), ale ja po wejściu na podaną przez Ciebie stronę
    widzę właśnie wersję z dużymi obrazkami na górze. Cache w
    przeglądarce wyczyściłem.

  • 5. Data: 2003-07-21 08:13:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "rafraf" <r...@o...pl> writes:

> [...]
    > wielki obrazek - e-integrum bankowosc elektroniczna byl - ale go nie ma
    > (jest maly obrazek po lewej i nie przenosi do logowania)

    No to chyba znow zmieniono, bo obrazek jest i przenosi 8-)

    MJ

  • 6. Data: 2003-07-21 08:16:03
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

> [...]
    > wielki obrazek - e-integrum bankowosc elektroniczna byl - ale go nie ma
    > (jest maly obrazek po lewej i nie przenosi do logowania)

    U mnie jest logowanie i działa.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 7. Data: 2003-07-22 09:23:31
    Od: "rafraf" <r...@o...pl>

> [...]
    > uwzględnione), ale ja po wejściu na podaną przez Ciebie stronę
    > widzę właśnie wersję z dużymi obrazkami na górze. Cache w

    witam,
    sorry za niesluszne podejrzenia

    nie wiem jak u was - u mnie w domu nie dziala(rowniez dzisiaj)
    http://www.integrum.pl (przegladarka nie moze znalezc strony; ale dzialalo
    natomiast wczoraj ok 11.00 u mnie w pracy - nic nie rozumiem :( )

    a do tej pory wlasnie "tedy" wchodzilem do banku

    dziala natomiast https://www.integrum.pl - zupelnie po staremu; logowanie
    https://www.integrum.pl/integrum

    swoja droga, wyprowadzam sie z e-integrum, bo oprocentowanie maja 0,1% na
    rachunku i 2,5% na e-sklacji no i 4,0 PLN miesiecznie za obsluge :(((

    fatalnie
    --
    pozdrowienia
    rafraf