  • 1. Data: 2003-07-21 08:45:34
    Temat: Konto dla dzialalnosci gosp w PKO BP
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam,

    Orientuje sie ktos ile kosztuje tam system dostepu przez siec do konta???
    W TOiP opisuja 2 systemy: NETBANK (z nieznana oplata "do uzgodnienia" - i ta
    mnie interesuje) oraz jakis drugi co kosztuje ponad 100 pln/m-c (ten mnie nie
    interesuje)

    Wie ktos ile kosztuje uzytkowanie tego NETBANKu??? Mysle o zmianie konta
    firmowego dla DG i zastanawiam sie nad tym bankiem, ale wyznacznikiem jest min.
    to zebym nie musial jezdzic po bankach zeby zrobic przelew.

    Pozdrownienia
    Krecik

  • 2. Data: 2003-07-22 08:17:39
    Temat: Re: Konto dla dzialalnosci gosp w PKO BP
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

> [...]
    ta
    > mnie interesuje) oraz jakis drugi co kosztuje ponad 100 pln/m-c (ten mnie

    Ta pierwsza pozycja dot.systemu NetBank, ta druga systemu Kontakt, który
    jeszcze nie funkcjonuje w wersji produkcyjnej. Opłata za instalację i
    użytkowanie systemu NetBank jest zależna od producenta systemu, czyli firmy
    SoftBank, i w tym przypadku Bank nie ma zbyt wielkiego pola manewru -
    dlatego pisze do uzgodnienia. Nie znam aktualnego cennika SoftBanku, ale po
    rezygnacji z opcji niekoniecznych (np.instalacja przez Softbank, szkolenia
    przez Softbank) Oddział może wykonać instalację za friko, a następnie
    miesięczna opłata wychodzi ok.260zł (to jest chyba konieczne minimum - w
    tym jest opłata licencyjna i serwis) - Oddziały z reguły stosują w takim
    przypadku dużo tańsze przelewy, więc przy większej ilości przelewów
    miesięcznie (orientacyjnie ok. 180) klient wychodzi na zero.
    Najlepiej skontaktować się ze swoim Oddziałem.

> [...]
    min.
    > to zebym nie musial jezdzic po bankach zeby zrobic przelew.

    Na pewno nie będziesz musiał jeździć po bankach,aby puszczać przelewy :)
    Pozdrawiam
    roythekid