  • 1. Data: 2002-09-19 23:13:14
    Temat: Stopy APR - strony WWW / np.MultiBank
    Od: s...@p...onet.pl

    Cześć,

    Czy wszystkie banki zastosowały się do wymogu podawania tych stóp.
    Chodzi mi o przykładowe stopy APR dla konkretnych kwot kredytów?(strony WWW).

    Np. na stronie Multibanku z, którego chcę zaciągnąć kredyt nie ma o tym ani
    słowa !
    W multilinii też nie potrafili mi tego dokładnie obliczyć np. do pożyczki w
    koncie dla jakiegoś przykładu zadłużenia i rozłożenia w czasie.

    Wysłałem zapytanie, zobaczymy co odpowiedzą?

  • 2. Data: 2002-09-21 11:37:11
    Temat: Re: Stopy APR - strony WWW / np.MultiBank
    Od: s...@p...onet.pl

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana mail pragne Pana poinformować, że Pana sugestia dotycząca
    informacji o stopach procentowych została przekazana do właściwego działu
    zajmującego się obsługą witryny internetowej MultiBanku.

    Z poważaniem
    Wydział Teleoperatorów MultiBanku
    Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta

    Bycie najlepszym zobowiązuje(Newsweek). Mam nadzieję, że te informacje się
    pojawią.Lepiej późno niż wcale.

    Cześć

  • 3. Data: 2002-09-21 15:08:10
    Od: "Mirek" <t...@l...and.pl>

    Hej

> [...]
    pożyczki w
    > koncie dla jakiegoś przykładu zadłużenia i rozłożenia w czasie.

    Nie wiem, czy przypadkiem powodem tego nie jest fakt, że ustawa dotyczy
    kredytów prawie wszystkich poza hipotecznymi (z tego co pamiętam) więc
    dlatego multibank nie musię się do tego stosować, gdyż wszystkie kredyty są
    oparte na hipotece.

    > Wysłałem zapytanie, zobaczymy co odpowiedzą?

    Zobaczymy :)

    Pozdrawiam
    Mirek