  • 1. Data: 2002-09-20 05:43:05
    Temat: "nowe" zasady kredytowania
    Od: d...@p...onet.pl

    Czy ktos jest mi w stanie wyjasnic dlaczego w "nowych" zasadach kredytowania
    wykluczono kredyty mieszkaniowe ?
    Wiem, ze ma w tej sprawie wejsc nowelizacja ale dlaczego w I czesci je
    wykluczono - czy ktos sie domysla ?
    Daxx

  • 2. Data: 2002-09-20 06:18:19
    Temat: Re: "nowe" zasady kredytowania
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > wykluczono kredyty mieszkaniowe ?
    > Wiem, ze ma w tej sprawie wejsc nowelizacja ale dlaczego w I czesci je

    Ponieważ wysocy rangą pracownicy banków mają więcej od Ciebie czasu i
    pieniędzy na zjedzenie obiadu z ustawodawcą i szczegółowe wyjaśnienie,
    dlaczego tak powinno być.

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-09-20 06:56:58
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ponieważ wysocy rangą pracownicy banków mają więcej od Ciebie czasu i
    > pieniędzy na zjedzenie obiadu z ustawodawcą i szczegółowe wyjaśnienie,
    > dlaczego tak powinno być.

    a ja myślę, że dlatego, że ustawodawca bał się skutków źle skonstruowanej
    ustawy i poczeka, aż ludzie przetestują ją na mniejszych kwotach :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-09-20 07:46:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:amegnm$j5o$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > a ja myślę, że dlatego, że ustawodawca bał się skutków źle skonstruowanej
    > ustawy i poczeka, aż ludzie przetestują ją na mniejszych kwotach :)

    to nie lepiej bylo na myszach testowac?
    ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-09-20 07:55:26
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > a ja myślę, że dlatego, że ustawodawca bał się skutków źle skonstruowanej
    > ustawy i poczeka, aż ludzie przetestują ją na mniejszych kwotach :)

    Czytając treść i analizując zakres obejmowanych ustawami zagadnień mam
    wrażenie, że ustawodawca nie czuje żadnego lęku, a już na pewno nie
    przed źle skonstruowaną ustawą. Dopatrywać się można raczej analogii do
    działań producentów software'u - tekst ustawy zawsze można "zflaszować" :-(

    Pzd: Dogbert