  • 1. Data: 2004-06-11 12:14:14
    Temat: e-PKO -> Inteligo funkcja nr banku?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam :-)!
    Pytanie kieruje glownie do dotychczasowych uzytkownikow e-PKO. Otoz po
    zalogowaniu byla dostepna opcja odnalezienia banku poslugujac sie nr jego
    konta. Czy w Inteligo jest mozliwosc skorzystania z podobnego
    dobrodziejstwa? Moje dotychczasowe poszukiwania NIE przyniosly rezultatu,
    ale nie czuje sie zbyt mocnym w obsludze nowego konta :-(.

    Pozdrawiam!!!
    PL

  • 2. Data: 2004-06-11 12:27:58
    Temat: Re: e-PKO -> Inteligo funkcja nr banku?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    PL wrote:
    > zalogowaniu byla dostepna opcja odnalezienia banku poslugujac sie nr
    > jego konta. Czy w Inteligo jest mozliwosc skorzystania z podobnego
    > dobrodziejstwa?

    zainstaluj sobie IBANator z http://www.ebanki.pl/iban/
    po podaniu 8 cyfrowego nr oddzialu banku dostaniesz wszystkie detale

    w Inteligo jak i w kazdym innym e-banku po wpisaniu konta odbiorcy system
    sprawdzi poprawnosc IBAN i odpowie ci nazwą tego banku (bank/oddział) - nie
    pamiętam żeby w e-pko było coś więcej ale rezygnowalem z niego ze 2 lata temu
    :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-06-11 12:48:24
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    W e-pko byla tabela bankow w Polsce z numerami kont i adresami. Niestety w
    Inteligo czegos takiego nie ma.

    Leszek

  • 4. Data: 2004-06-12 13:34:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Lech Dubrowski napisał:

    > W e-pko byla tabela bankow w Polsce z numerami kont i adresami. Niestety w
    > Inteligo czegos takiego nie ma.

    A z ciekawości - do czego to się komuś przydawało ?

  • 5. Data: 2004-06-12 14:18:39
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    > A z ciekawości - do czego to się komuś przydawało ?

    Nie wiem :)

  • 6. Data: 2004-06-15 13:07:43
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "PL" <p...@p...pl> writes:

> [...]
    > dobrodziejstwa? Moje dotychczasowe poszukiwania NIE przyniosly rezultatu,
    > ale nie czuje sie zbyt mocnym w obsludze nowego konta :-(.

    Po prostu zacznij robić przelew lub definiować płatność (nie musisz
    kończyć). Na drugim ekranie będą dane banku.