  • 1. Data: 2014-07-18 08:49:06
    Temat: PKOBP Konto bez granic za darmo
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Wraz z kontem juniora otworzyłem również konto za zero złotych. Z
    podwyżki za konto od października zamknąłem je. Wczoraj dostałem telefon
    z PKOBP dlaczego chce zamknąć konto po 2 miesiącach, więc im
    wyłuszczyłem sprawę co i jak. Pani jednak była nieugięta i proponuje mi
    zamianę na konto "Bez granic", które będzie przez rok za darmo + linia
    kredytowa bez opłat.

    Tłumaczę jej, że z tego co widzę to "konto rodzica" mi na razie
    wystarcza, że nie potrzebuje kolejnego konta, które za rok trzeba będzie
    zamykać bo promocja się skończy. To usłyszałem, że za rok zostanie ona
    najprawdopodobniej przedłużona. Cuda wianki ale nie w PKOBP sobie myśle ;-))
    Kurka, taką nagonkę mają pracownicy PKOBP by jak najwięcej kont otwierać
    czy co? W końcu i tak PKOBP ma ich najwięcej otwartych na rynku

    Marcin "lolekanabolek"

  • 2. Data: 2014-07-18 22:56:26
    Temat: Re: PKOBP Konto bez granic za darmo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 08:49:06 +0200, lolekanabolek napisał(a):
    > Kurka, taką nagonkę mają pracownicy PKOBP by jak najwięcej kont otwierać
    > czy co?

    Pracownicy zazwyczaj to maja plan do wykonania.

    >W końcu i tak PKOBP ma ich najwięcej otwartych na rynku

    Moze jednak klienci sie zorientowali i zamykaja masowo.

    PKO wlasnie nowe taryfy rozeslal. Z tego co widze to pare pozycji
    bulwersujacych zostalo.
    Nie wiem po co rozeslal, bo o inteligo tam ani slowa.

    J.

  • 3. Data: 2014-07-19 22:30:55
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:

    > PKO wlasnie nowe taryfy rozeslal. Z tego co widze to pare pozycji
    > bulwersujacych zostalo.
    > Nie wiem po co rozeslal, bo o inteligo tam ani slowa.

    a w Inteligo też coś się zmienia?

    --
    pozdrawiam
    Marcin "lolekanabolek"