  • 1. Data: 2002-03-19 07:22:13
    Temat: citibank online
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    czy ktos z was uzywa moze citibank online - ja chcialem - ale co drugi dzien
    nie dziala
    dzwonie tam ciagle z reklamacjami a oni nic
    b.

  • 2. Data: 2002-03-19 08:14:11
    Temat: Re: citibank online
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

> [...]
    dzien
    > nie dziala
    > dzwonie tam ciagle z reklamacjami a oni nic

    Szybciej i prosciej bedzie jak zmienisz bank.
    Zaoszczedzisz na psychiatrze, telefonie, czasie itp.....(duzo by tego mozna
    wymieniac)

    Pzd Travis

  • 3. Data: 2002-03-19 10:09:02
    Od: "tdew" <t...@p...onet.pl>

    "bartek" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    dzien
    > nie dziala
    > dzwonie tam ciagle z reklamacjami a oni nic

    musisz miec chyba cus z laczem - roznie z tym bankiem bywalo, ale akurat
    dostep do konta przez I-net mialem zawsze. Oczywiscie nie loguje sie tam
    codziennie...

    Pzdr

  • 4. Data: 2002-03-19 12:15:34
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    > musisz miec chyba cus z laczem - roznie z tym bankiem bywalo, ale akurat
    > dostep do konta przez I-net mialem zawsze. Oczywiscie nie loguje sie tam
    > codziennie...
    >
    > Pzdr

    logowalem sie wlasnie do 2 innych bankow i wszystko jest ok - tylko citi nie
    dziala - w takim razie chyba lacze jest w porzadku -
    b.

  • 5. Data: 2002-03-19 19:29:08
    Od: Myszek <w...@i...pl>

    W dniu Tue, 19 Mar 2002 08:22:13 +0100, na pl.biznes.banki napisałeś
    (-aś):

    >czy ktos z was uzywa moze citibank online - ja chcialem - ale co drugi dzien
    >nie dziala
    >dzwonie tam ciagle z reklamacjami a oni nic
    Ja łączę się dość często i nigdy nie mam problemów. Może coś z
    ustawieniami przeglądarki ?

  • 6. Data: 2002-03-19 21:29:35
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Ja korzystam codziennie. U mnie dziala w 95%, 5% problemow znika po 1-2
    godzinach.
    Mam SDI,IE5. Czasami strona jest "niedostepna", ale "refresh"
    natychmiast pomaga...
    Sebastian.

  • 7. Data: 2002-03-19 21:51:10
    Od: <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > godzinach.
    > Mam SDI,IE5. Czasami strona jest "niedostepna", ale "refresh"

    chyba nie bede zbyt popularna na tej grupie (czytam od dawna) bo jetsem raczej
    zadowola z uslug Citi (od 1997)
    Przy okazji premierowo: Pozdrawiam Wszystkich Grupowiczow

    florka

  • 8. Data: 2002-03-19 22:01:46
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    "bartek" <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > logowalem sie wlasnie do 2 innych bankow i wszystko jest ok - tylko citi nie
    > dziala - w takim razie chyba lacze jest w porzadku -
    > b.

    A skąd się łaczysz ?
    z jakiego łacza

  • 9. Data: 2002-03-19 22:22:57
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    być może problemu należy szukać tu, iż serwer citka jest....za
    granica...:(
    S.

  • 10. Data: 2002-03-19 22:41:36
    Od: "PJ" <hosi@_NO_SPAM_o2.pl>

    Użytkownik "Sebastian Ujma" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > być może problemu należy szukać tu, iż serwer citka jest....za
    > granica...:(

    skad takie info?

    PJ