  • 1. Data: 2002-03-19 07:01:25
    Temat: Re: Kredytowa MasterCard?
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

    > czy ktorys bank oferuje karte kredytowa MasterCard (bez koniecznosci
    > otwierania konta)? Przegladnalem oferty kilku bankow, ale jakos nic nie
    > znalazlem.

    Pekao SA oferuje karte Partner (wlasnie Mastercard) niestety bez grace
    periodu, ale oprocentowanie znosne.

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-03-19 07:01:47
    Temat: Kredytowa MasterCard?
    Od: "Andrzej Izworski" <i...@b...ia.agh.edu.pl>

    Witam,

    czy ktorys bank oferuje karte kredytowa MasterCard (bez koniecznosci
    otwierania konta)? Przegladnalem oferty kilku bankow, ale jakos nic nie
    znalazlem.
    Dzieki,

    Andrzej Izworski

  • 3. Data: 2002-03-19 07:11:40
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Mar 2002 08:01:47 +0100,
    osoba podpisana: Andrzej Izworski <i...@b...ia.agh.edu.pl>
    napisała:
    > Witam,
    >
    > czy ktorys bank oferuje karte kredytowa MasterCard (bez koniecznosci
    > otwierania konta)? Przegladnalem oferty kilku bankow, ale jakos nic nie
    > znalazlem.
    Pekaosa - Partner, ale wymagania mają ... ciekawe

    KJ

    --
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 4. Data: 2002-03-19 07:21:20
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    jesl to okaze sie prawda - to w przyszlosci citibank ma oferowac kredytowa
    mastercard - bo zmieniaja umowe z visa international - ale znajac szybkosc i
    styl dzialania citi to moze to nastapic za.............................. ;-)
    bartek

  • 5. Data: 2002-03-19 07:24:01
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotrek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    mialem keidys mastercard handlobanku kredytowa - bardzo bardzo ladna byla
    (chyba najladniejsza karta kredytowa jaka kiedykolwiek widzialem - ladne
    logo , ladne kolory) i dobrze dzialala - no po prostu ideal - niestety
    zabrali mi ja w oddziale - bo fuzji z citi i dali niezbyt ladna citi visa
    ;-)
    b.

  • 6. Data: 2002-03-19 12:36:46
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    World Signia w Pekao np.
    Grzegorz
    ;-)

  • 7. Data: 2002-03-19 13:19:59
    Temat: Odp: Kredytowa MasterCard?
    Od: "Andrzej Izworski" <i...@b...ia.agh.edu.pl>

    Wielkie dzieki za podpowiedzi,

    Andrzej Izworski

  • 8. Data: 2002-03-19 15:47:31
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

    > Pekaosa - Partner, ale wymagania mają ... ciekawe

    A jakie? Wyrabialem kilka lat temu, co sie zmienilo?

    Piotrek

  • 9. Data: 2002-03-20 09:02:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:

    >A jakie? Wyrabialem kilka lat temu, co sie zmienilo?

    No cóż, w zasadzie można powiedzieć, że cczłowiek _nie_ zatrudniony o
    umowę o pracę jej nie dostanie.

    KJ

  • 10. Data: 2002-03-20 12:33:48
    Od: "Hari Seldon" <h...@w...pl>

    "Andrzej Izworski" <i...@b...ia.agh.edu.pl> wrote:

    > Witam,
    >
    > czy ktorys bank oferuje karte kredytowa MasterCard (bez koniecznosci
    > otwierania konta)? Przegladnalem oferty kilku bankow, ale jakos nic nie
    > znalazlem.

    Krążą plotki że BSK przymierza się do kredytowego Mastercarda
    (z grace periodem). Pewną namiastką (dla kogoś kto i tak spłaca
    całe zadłużenie w terminie) jest Pekao/Shell Mastercard.

    P.