  • 1. Data: 2002-03-19 06:58:38
    Temat: corporate banking
    Od: "Sara" <s...@g...pl>

    Czesc :-)
    Mam takie jedno male pytanko: gdzie mozna znalezc cos na ten temat...
    corporate banking (co to jest i ktore banki maja taka usluge) i jaka jest
    roznica miedzy corporate banking a home banking?. Chcialabym sie cos wiecej
    dowiedziec na ten temat.
    Dzieki

  • 2. Data: 2002-03-19 08:54:10
    Temat: Re: corporate banking
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>

    Użytkownik "Sara" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > corporate banking (co to jest i ktore banki maja taka usluge) i jaka jest
    > roznica miedzy corporate banking a home banking?. Chcialabym sie cos

    Tutaj znajdziesz opis takiego produktu oferowanego przez BZWBK
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/192781

    Pozdrawiam
    Tobas

  • 3. Data: 2002-03-23 23:50:24
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > roznica miedzy corporate banking a home banking?. Chcialabym sie cos wiecej

    Znalezc mozesz cos na tej stronie:
    http://www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=655

    Ogolnie rzecz biorac corporate banking to uslugi elektronicznej bankowosci
    skierowane do klientow instytucjonalnych, natomiast home banking do klientow
    indywidualnych

  • 4. Data: 2002-03-24 11:44:13
    Od: <l...@p...onet.pl>

    > Ogolnie rzecz biorac corporate banking to uslugi elektronicznej bankowosci
    > skierowane do klientow instytucjonalnych, natomiast home banking do klientow
    > indywidualnych

    A ja znam inną definicję: Corporate Banking to ogólnie obsługa finansowa
    przedsiębiorstw. Np. Corporate Banking BRE: www.bcf.pl

    pzdr.

    lacer