  • Data: 2002-03-19 08:21:19
    Temat: dwa pytania: Inteligo i BSK
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj wieczorem przelałem pieniądze z BSK na konto
    Inteligo. O której godzinie mogę się ich spodziewać?
    Czy są jakieś konkretne godziny, kiedy przelewy
    są księgowane? Myślałem, że wszystko idzie elektronicznie
    i przelew przejdzie niemal natychmiast.

    Drugie pytanie to która karta Inteligo jest od osobistego,
    a która od firmowego? Mam dwie jedna niebieska i jedna
    zielona i nie mam pojęcia która jest która?

    Pozrawiam
    Tobas