  • 21. Data: 2002-01-07 12:49:31
    Temat: Re: duzo przelewow i wyplat z bankomatow?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Aha, nie wiem - nie korzystam (z metra). Kiedys tylko szukalem
    > jakiegos bankomatu i rolowalem po ziemi jak zobaczylem ten numer.
    >
    > W kazdym razie od dawna nic mnie bardziej nie rozbawilo ;-)

    Na jednej stacji za bramkami jest sklep miesny.

    MJ

  • 22. Data: 2002-01-07 18:55:02
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On 07 Jan 2002 11:19:15 +0100, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    wrote:

    >Krucza daleko strasznie... 8-)

    Wiesz, dla mnie Hoza to rozciaga sie od Kruczej do Marszalkowskiej. A
    co za Marszalkowska to juz prowincja :-P - tam nie bywam :-)

    PGR

  • 23. Data: 2002-01-07 19:08:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak"

    > Wiesz, dla mnie Hoza to rozciaga sie od Kruczej do Marszalkowskiej. A
    > co za Marszalkowska to juz prowincja :-P - tam nie bywam :-)

    masz szczęście bo tam np. jest pogotowie ratunkowe
    ci maja mniej szczęścia to tam bywali ;-)))
    a ja dodatkowo tym odcinkiem Hożej zasuwałem codziennie
    do liceum /Hoffmanowa/
    *** blad ***