  • 11. Data: 2002-01-05 19:41:00
    Temat: Re: duzo przelewow i wyplat z bankomatow?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Rena" <r...@p...pl> writes:

    > robie duzo przelewow i wyplat malych kwot z bankomatow? szukam rku z tanimi
    > przelewami i duza dostepnoscia niedrogich. bankomatow
    >
    > jaki rachunek ror bylby dla mnie najlepszy? moze przychodzi wam cos na mysl?
    > obecnie mam rk w raiffeisenie - prowadzenie rku = 10 zl i przelewy sa juz
    > free, wyplata z bankomatow = 1 zl od transakcji.

    To juz (e)PKO BP jest lepsze.

    MJ

  • 12. Data: 2002-01-05 19:53:27
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jan 05, 2002 at 08:41:00PM +0100, Michal Jankowski wrote:

    > To juz (e)PKO BP jest lepsze.

    Bardzo zalezy. Ja np. w swojej okolicy nie mam zadnego pkobpsa. Mam
    albo pekaosa lub BH (ale to juz dalej).

    I nie wiem czemu na ich (pkobp) bankomaty prawie nie wpadam - to
    znaczy nie czesciej niz na inne.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-01-06 09:22:53
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

    > Bardzo zalezy. Ja np. w swojej okolicy nie mam zadnego pkobpsa. Mam
    > albo pekaosa lub BH (ale to juz dalej).
    >
    > I nie wiem czemu na ich (pkobp) bankomaty prawie nie wpadam - to
    > znaczy nie czesciej niz na inne.

    Ja nie wiem czemu, ale gdzie nie spojrze to bankomat PKO SA widze, do
    niedawna jakos zycie tak mi sie ukladalo ( a moze to kilkuletnie
    przyzwyczajenie?) ze BPHowski mialem zawsze zaplanowany i po drodze. Teraz
    "Przez Was" musze szukac Euronetu i jakos droga przez meke.
    Czy mi sie wydaje, czy tez bankomaty Euronetu czesciej nie dzialaja, niz np
    takiego BPH ?

    Wojtek (z Krakowa)

  • 14. Data: 2002-01-06 11:32:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Bardzo zalezy. Ja np. w swojej okolicy nie mam zadnego pkobpsa. Mam
    > albo pekaosa lub BH (ale to juz dalej).
    >
    > I nie wiem czemu na ich (pkobp) bankomaty prawie nie wpadam - to
    > znaczy nie czesciej niz na inne.

    To w Warszawie jest? Jakie okolice? Bo ja w okolicy domu (Sielce) to
    nie mam zadnych bankomatow w ogole.

    Ale w okolicach pracy (Hoza), rodzicow (Gorny Mokotow) i w ogole
    miejscach, gdzie bywam, to jest tego (znaczy bankomatow PKOBP) pelno.
    Nawet na Saskiej Kepie pojawil sie bardzo wygodny na Zwyciezcow.

    MJ

  • 15. Data: 2002-01-06 20:12:38
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Jan 06, 2002 at 12:32:35PM +0100, Michal Jankowski wrote:

    > To w Warszawie jest? Jakie okolice? Bo ja w okolicy domu (Sielce) to
    > nie mam zadnych bankomatow w ogole.

    Tak, to juz/jeszcze Warszawa ;-)

    Najblizej mam pekaosa, potem chyba jednak czajnik i jakies wbk. Potem
    mniej wiecej w tej samej odleglosci mam BH i jednak pkobp (zostalem
    poucziny przez moja druga polowe ktora w tej okolicy nieco dluzej
    mieszka). Kiedys jeszcze w mediamarkcie byl euronet, ale to juz historia.

    > Ale w okolicach pracy (Hoza), rodzicow (Gorny Mokotow) i w ogole
    > miejscach, gdzie bywam, to jest tego (znaczy bankomatow PKOBP) pelno.

    Hoza to mi sie jakos tak bankomatowo nie kojarzy, ale dawno juz tam
    nie bywam. Faktem natomiast jest ze pelno ich w jakis genatach czy
    innych landach czy auchantach ;-)

    > Nawet na Saskiej Kepie pojawil sie bardzo wygodny na Zwyciezcow.

    Mimo ze mieszkam na Goclawiu to nie chce mi sie biegac na Zwyciezcow ;-)

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-01-06 20:52:59
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On 6 Jan 2002 21:12:38 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Hoza to mi sie jakos tak bankomatowo nie kojarzy, ale dawno juz tam
    >nie bywam. Faktem natomiast jest ze pelno ich w jakis genatach czy
    >innych landach czy auchantach ;-)

    Hoza przez z z kropka?
    Na samej Hozej to bankomatu nie uswiadczysz, ale za to tuz za rogiem
    rozciaga sie Krucza, a w niej:
    - PKO BP
    - MILLENNIUM
    - PBK sztuk2 + BPH sztuk1
    - RAIFFEISEN
    - PEKAO SA

    Chyba nic mi nie umknelo.

    PGR
    codzienny bywalec okolic Kruczej

  • 17. Data: 2002-01-07 10:19:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    g...@i...com (Piotr Gralak) writes:

    > Hoza przez z z kropka?
    > Na samej Hozej to bankomatu nie uswiadczysz, ale za to tuz za rogiem
    > rozciaga sie Krucza, a w niej:

    Krucza daleko strasznie... 8-)

    Kolo mnie, to jest PKOBP w ministerstwie Chalubinskiego rog Hozej i
    Pekao w oddziale Emilii Plater rog Wilczej.

    Poza tym PKOBP ma na stacjach metra i na Marszalkowskiej co krok.

    A, i kiedys mieszkalem na Pradze, to na Targowej tez byly.
    Ale wtedy, to na Saskiej Kepie nie bylo zadnego banku w ogole, a
    bankomat chyba jeden Euronetu.

    MJ

  • 18. Data: 2002-01-07 11:44:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 07, 2002 at 11:19:15AM +0100, Michal Jankowski wrote:

    > Kolo mnie, to jest PKOBP w ministerstwie Chalubinskiego rog Hozej i
    > Pekao w oddziale Emilii Plater rog Wilczej.

    Ministerstwo Chalubinskiego? ;-)

    (BP,NMSP)

    > Poza tym PKOBP ma na stacjach metra i na Marszalkowskiej co krok.

    Mowisz o tym genialnym pomysle aby bankomaty staly za bramkami?

    > A, i kiedys mieszkalem na Pradze, to na Targowej tez byly.

    "Targowa najbezpieczniejsza ulica defaultowego miasta" ;-)

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-01-07 12:17:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Mowisz o tym genialnym pomysle aby bankomaty staly za bramkami?

    To jest raczej pomysl metra, zeby bramkami odgrodzic bankomaty, ktore
    staly znacznie wczesniej....

    MJ

  • 20. Data: 2002-01-07 12:23:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 07, 2002 at 01:17:07PM +0100, Michal Jankowski wrote:

    > To jest raczej pomysl metra, zeby bramkami odgrodzic bankomaty, ktore
    > staly znacznie wczesniej....

    Aha, nie wiem - nie korzystam (z metra). Kiedys tylko szukalem
    jakiegos bankomatu i rolowalem po ziemi jak zobaczylem ten numer.

    W kazdym razie od dawna nic mnie bardziej nie rozbawilo ;-)

    --

    --w