  • 1. Data: 2002-01-05 15:01:02
    Temat: mBank i założenie konta
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    Cze!

    Mam pytanie do mBankowców:

    Czy ktoś w mBanku w sobotę pracuje? Złożyłem rano wniosek o otwarcie konta i
    czekam na telefon. Nikt jednak nie zadzwonił.

    Ile to zazwyczaj trwa, nim zadzwonią? Zważywszy na to, że dzisiaj sobota.

    Pozdro i dzięki,
    AR

    PS: A ile trzeba czekać na kartę Visa Electron?

  • 2. Data: 2002-01-05 15:05:03
    Temat: Re: mBank i założenie konta
    Od: "winetou" <w...@p...com.pl>

    > PS: A ile trzeba czekać na kartę Visa Electron?

    Konto zalozylem 11 grudnia, karta przyszla wczoraj...

  • 3. Data: 2002-01-05 16:56:18
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze @poland.com:
    .

> [...]
    > konta i czekam na telefon. Nikt jednak nie zadzwonił.
    >
    > Ile to zazwyczaj trwa, nim zadzwonią? Zważywszy na to, że dzisiaj

    W poniedziałek zadzwonią, chyba że im się gdzieś zapodziejesz :))

    > PS: A ile trzeba czekać na kartę Visa Electron?

    Ja dostałem szybciej niż załatwiłem pełną aktywację konta (czyli nim
    dotarła do nich moja umowa), czyli wystarczająco szybko.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 4. Data: 2002-01-05 19:04:15
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    AR <ar_ar(nospam)@poland.com> w artykule news:a174i9$3cn$1@news.tpi.pl
    pisze...

    > PS: A ile trzeba czekać na kartę Visa Electron?

    zalozylem 11 grudnia karty nie ma do dzis :)

    --
    Piotr
    www.techfarm.prv.pl

  • 5. Data: 2002-01-05 19:21:37
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "Piotr" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > AR <ar_ar(nospam)@poland.com> w artykule news:a174i9$3cn$1@news.tpi.pl
    > pisze...

    > zalozylem 11 grudnia karty nie ma do dzis :)

    Aleś mnie pocieszył :-)

    AR

  • 6. Data: 2002-01-05 19:32:28
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    AR <ar_ar(nospam)@poland.com> w artykule news:a17jm8$1vh$1@news.tpi.pl
    pisze...

    > "Piotr" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    mlinia twierdzi ze to przez swieta mowi ze okolo 8.01 cos moze bedzie

    --
    Piotr
    www.techfarm.prv.pl

  • 7. Data: 2002-01-05 23:19:28
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    > Ja dostałem szybciej niż załatwiłem pełną aktywację konta (czyli nim
    > dotarła do nich moja umowa), czyli wystarczająco szybko.

    Jak to możłiwe? Nie można do nieaktywnego rachunku wydać karty. Coś kręcisz.
    Chyba, że im umowę przefaksowałeś.
    No nie wiem jak to możliwe...

    --
    @nteneum

  • 8. Data: 2002-01-06 09:25:22
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

    > Ile to zazwyczaj trwa, nim zadzwonią? Zważywszy na to, że dzisiaj sobota.

    Kilka dni, ale pamietaj o szybkim odeslaniu umowy, aktywacji kanalow i
    zamowieniu listy hasel jednorazowych. Wszystko mozna w miare sprawnie, ale
    na VE poczekasz minimum 2 tygodnie, tak ze zastanow sie z lokowaniem tam
    kasy, zanim nie dostaniesz drogi wyjscia dla niej.
    Wojtek