  • 11. Data: 2002-07-23 17:02:58
    Temat: Re: doradca finansowy
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    AMRA wrote:
    > Hmm - wydaje mi sie ze pewnie cos podobnego beda swiadczyly palcowki
    > Expandera.

    Hmm... To Expander wchodzi w TĘ branżę? ;-)))
    --
    pjo

  • 12. Data: 2002-07-23 17:11:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Hmm... To Expander wchodzi w TĘ branżę? ;-)))

    Oj PJO, sie usmialem ;)
    hi hihihiih - ale strzelilem.
    Chodzilo oczywiscie o PLACOWKI!!! :)

  • 13. Data: 2002-09-18 23:41:40
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl> skribis:

    >Chcialbym wierzyc - poszukuje osoby, ktora usiadze ze mna, nie wiem, czy na
    >pol czy na dwie godziny, i pomoze mi ulozyc plan, ktory pozwoli ma uzbierac
    >wystarczajaca kwote pieniedzy, abym mogl zostac rentierem (:

    czyli ile? zacznij od zdefiniowania kwoty :))

    > Innymi slowy,
    >pomoze ustalic kwote pieniedzy, jaka inwestowac i w co je inwestowac, aby
    >osiagnac swoje cele.

    A moze wystarczy ci ksiazka ? To popatrz do sygnaturki.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Chcesz byc bogaty? Wolisz ciezko pracowac przez
    cale zycie, czy moze uzyc mozgu?

  • 14. Data: 2002-09-19 08:06:45
    Od: d...@p...com

> [...]
    > osiagnac swoje cele.
    >
    > Rozumiem, ze brak odezwu na moj post, a raczej powyzsza odpowiedz, oznacza,
    Na sąsiedniej liscie pl.biznes.wgpw sa jakies posty od doradców.
    Ale ja ci to moge powiedzieć bez doradców i honorariów.
    Trzeba mieć pomysł albo układ. Reszta wychodzi sama.
    Dominik

    PS. Książeczka którą polecasz jest właśnie takim pomysłem.

  • 15. Data: 2002-09-19 08:49:51
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

    dzieki za zainteresowanie moim postem!

    > czyli ile? zacznij od zdefiniowania kwoty :))

    z tym nie mam problemow - ta kwota jest juz dawno ustalona i zapisana

    > A moze wystarczy ci ksiazka ? To popatrz do sygnaturki.

    duzo pomogla - zajrzyj do mojej sygnaturki - tez ja sprzedaje i to troche
    taniej niz Ty!!! ;-)
    ale to wlasnie w ksiazce roberta przeczytalem, ze musisz sie zwrocic do
    dobrego doradcy finansowego, ktory pomoze opracowac Ci Twoje osobiste plany
    finansowe - proponuje poczytac... (-:

    > Pozdrawiam, Leh

    Pozdrawiam,

    Bartek
    --
    Zobacz: Czego bogaci ucza swoje dzieci, a o czym biedni i klasa srednia nie
    maja pojecia!

  • 16. Data: 2002-09-23 07:42:45
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

> [...]

    >dobrego doradcy finansowego, ktory pomoze opracowac Ci Twoje osobiste plany

    doradcy finansowi sa drodzy, a nie gwarantuja wynikow...
    Zreszta trzeba miec najpierw co zainwestowac.
    Z obu tych powodow proponuje http://www.gazeta.sky.pl/pin/

    Pozdrawiam, Leh