  • 1. Data: 2005-11-09 11:09:01
    Temat: domena ebank.pl
    Od: "Tomanesq" <a...@e...pl>

    Witam,
    mam domenę ebank.pl (chwilowo przekierowana), którą chętnie odstąpie za
    korzystnych warunkach. Trafia na nią sporo poważnych klientów. Ciągle
    otrzymuje jakieś maile z pytaniami o usługi bankowe, ktorych nie prowadzę.
    Może bardziej by się przydała komuś w temacie bankowym. Odkąd ERA weszła w
    posiadanie ebank.com.pl wpada mi dodatkowy, omyłkowo wpisany ruch z Ery.
    Jakieś pomysły?

    t.

  • 2. Data: 2005-11-09 11:41:51
    Temat: Re: domena ebank.pl
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Tomanesq napisał(a):
> [...]
    > posiadanie ebank.com.pl wpada mi dodatkowy, omyłkowo wpisany ruch z Ery.

    Na twoim miejscu napisalbym do Ery. Raczej powinno im zalezec na tej
    domenie.

    --
    elephanto

  • 3. Data: 2005-11-09 15:01:26
    Od: "Dobrodziej" <d...@N...gazeta.pl>

    Tomanesq <a...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > posiadanie ebank.com.pl wpada mi dodatkowy, omyłkowo wpisany ruch z Ery.

    Jak nie wypali z Era, rozeslij propozycje do bankow, co prawda wiekszosc z
    nich prowadzi juz bankowosc elektroniczna i ma zarezerwowane odpowiednie
    strony, niemniej jednak Twoja domena powinna byc dla bankow bardzo
    interesujaca (a kilka, kilkanascie, czy nawet kilkadziesiat maili, to znowu
    nie az taka duza strata czasu, koszty zadne). Jesli nie bedzie odzewu z tej
    strony, wystaw domene np. na Allegro. Ostatnio widzialem wystawiona na
    aukcji domene bodajze "praca.pl" za 10000 PLN i zainteresowanie bylo spore
    (wtedy kiedy sprawdzalem cena osiagnela 10500, nie wiem jak to sie
    zakonczylo). Probowac zawsze warto.

  • 4. Data: 2005-11-10 00:13:52
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...pl>

    Tomanesq wrote:
    > mam domenę ebank.pl (chwilowo przekierowana), którą chętnie odstąpie

    Podepne sie do watku, bo na ten sam temat ;-)
    A co sadzicie o parce domen:
    - konta.pl
    - konta.com.pl

    Jakie wedlug Was moze byc zainteresowanie tymi domenami ze
    strony naszych kochanych bankow ? Perfekcyjne na przedstawienie
    oferty swoich kont bankowych. Jak myslicie ? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 5. Data: 2005-11-10 09:34:53
    Od: "Tomanesq" <a...@e...pl>

    Dzięki za podpowiedź, już wysłałem do Ery, też sądze że powinno im zależeć,
    w końcu generują mi darmowy traffic. Zawsze ktoś się pomyli i zamiast com.pl
    wpisze com.
    t.

  • 6. Data: 2005-11-10 09:36:06
    Od: "Tomanesq" <a...@e...pl>

    Dzięki za info. Do banków już rozesłałem - zero odpowiedzi. Jest tak jak
    mówisz, mają już swoje wypromowane domeny do online banking i nie są
    zainteresowani. Na allegro też już wystawiłem ale cena nie osiągnęła tych
    10.000 (było nieco mniej). Dostałem wówczas emaila od jakiegoś gościa z
    niemieckiej firmy SEDO czy coś takiego. Pisał żeby zapomnieć o allegro bo
    tam ceny zawsze są o połowe niższe. Radził żeby zachować domenę na później,
    aż na polskim rynku zagości na dobre handel domenami. Pewnie tak zrobię.
    Mógłbym ją sprzedać od ręki za 5-6 tys. ale uważam że jest więcej warta.
    Nigdzie jej nie reklamuję a i tak mam dziennie kilka emaili z zapytaniami o
    jakieś kredyty i lokaty (mimo że ją chwilowo przekierowałem na sklep
    kolegi). Jeżeli by tam był jakiś serwis finansowy to kasa sama wciska się w
    ręce. Może założę bank? :)
    t.

  • 7. Data: 2005-11-10 14:53:17
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    Tomanesq napisał(a):

    > Dzięki za podpowiedź, już wysłałem do Ery, też sądze że powinno im zależeć,
    > w końcu generują mi darmowy traffic. Zawsze ktoś się pomyli i zamiast com.pl
    > wpisze com.

    .pl (nie wpisze .com)

    --
    Konrad Zak